Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان اظهار کرد: از مردم متدین استان که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) را به‌صورت پرشور برگزار کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: امروز به تأسی از فرمایش امام خمینی (ره) شاهدیم که انقلاب به سراسر دنیا صادر شده است و در ظهر عاشورا در جای‌جای دنیا مراسم عزاداری عاشورا برگزار و پیام نهضت عاشورا اطلاع‌رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان ادامه داد: در حوزه آموزش و پرورش برای توجه به مسائل فرهنگی و جلوگیری از آسیب‌های بعدی، باید قبل از دبستان و در پیش‌دبستانی اقدامات ویژه در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی تأکید کرد: توجه به مباحث و مسائل پرورشی، دینی و اسلامی ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در مساجد در دستور کار است.

وی تصریح کرد: امروز هیچ‌کس با نشاط اجتماعی مخالف نیست و این مهم نعمتی خدادادی است؛ اما حفظ شئون و رعایت الزامات جامعه اسلامی در راستای ایجاد آسایش خاطر، به‌خصوص برای خانواده‌ها امری ضروری است.

استاندار سمنان بیان کرد: ما در استان سمنان به هیچ عنوان مانع ورود گردشگران به اماکن تفریحی و گردشگری نخواهیم بود و همواره این مهم مورد توجه است و خواهد بود، چراکه یکی از شاخصه‌های رشد اقتصادی توجه به بخش گردشگری است.

هاشمی گفت: برنامه‌های ویژه گرامیداشت هفته دولت در سال جاری در استان سمنان با محوریت مردم به مرحله اجرا درخواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه ایجاد نشاط برای جوانان مکلف هستیم تا بسترسازی‌های لازم را به‌منظور ارتقای نشاط اجتماعی مورد توجه ویژه قرار دهیم.

انتهای پیام/2568/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار سمنان سیدمحمدرضا هاشمی جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان نشاط اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سرپرست میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: نشست بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین با بررسی بنای آرامگاه شیخ علاءالدوله سمنانی به‌عنوان نمونه مطالعه در استان سمنان برگزار شد.
سروش هاشمی گفت: از مهم‌ترین دستاوردهای این نشست ، ارائه طرح مرمت مبنی بر استانداردهای جهانی بود.
در این نشست، گروه پژوهشگران موسسه بین‌المللی ایسکاراسا به دستاورد خود در زمینه‌های مطالعات سازه، مصالح، خاک، پایش از طریق آزمودن ارتعاشی و فروشست زمین پرداختند.
بررسی موضوع فرونشست زمین و پیامدهای آن از موضوعات مهمی بود که در این نشست بررسی شد.
پروفسور گرون آرون؛ استاد دانشگاه صنعتی بیلدیز ترکیه، نیلکون اوگون؛ مدیرعامل شرکت مشاور مرمت کشور ترکیه از سخنرانان بین‌المللی ، فاطمه داوری؛ مدیرکل حفظ و احیای بناها بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی، مهرداد حجازی؛ استاد تمام دانشگاه اصفهان و محمود هاشمی؛ دانشیار دانشگاه اصفهان سخنرانان این نشست بودند.

دیگر خبرها

  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد
  • بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی