Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@03:18:48 GMT

وزش باد شدید تا آخر هفته در بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۸۳۹۵

وزش باد شدید تا آخر هفته در بوشهر

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا پایان هفته در برخی از ساعات روز وزش باد، غبار محلی، شرجی و رطوبت بالای هوا و طی صبحگاه در برخی از نقاط وقوع مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس پیام مساعدی کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ان عنوان داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا پایان هفته در برخی از ساعات  روز وزش باد، غبار محلی، شرجی و رطوبت بالای هوا و طی صبحگاه در برخی از نقاط وقوع مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساعدی تصریح کرد:  پیش بینی می‌شود طی این مدت در برخی از ساعات سرعت وزش بادهای شمال شرقی و در برخی از ساعات جنوب غربی تا حدودی افزایش یابد.

وی افزود: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر  اظهار داشت: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی درپایان اضافه کرد:  برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و فردا نیز در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

منبع: دانا

کلیدواژه: برخی از ساعات وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: روز جمعه نیز در استان بویژه در مناطق شرقی رگبار پراکنده باران و رعد و برق انتظار است و احتمال تقویت نقطه‌ای بارش‌ها نیز وجود دارد.

مجتبی حمزه نژاد با اشاره به آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها توصیه کرد از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی، صعود به مناطق مرتفع و چرای دام در ارتفاعات خودداری شود.

بیشتر بخوانید: هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: وزش باد‌های نسبتاً شدید جنوب غربی - شمال غربی موجب مواج شدن دریا می‌شود و بیشینه سرعت باد گاهی به بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع امواج دریا گاهی به بیش از ۲ متر می‌رسد.

حمزه نژاد توصیه کرد در این مدت شناور‌های سبک صیادی و تفریحی از رفت و آمد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن سایر شناور‌ها صورت گیرد.

به لحاظ دمایی، دمای بیشینه امروز کاهش سه تا ۶ درجه‌ای خواهد داشت و از فردا جمعه دوباره در برخی نقاط دمای بیشینه افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • بارندگی‌ها در استان بوشهر تا شنبه تداوم دارد/ احتمال بارش تگرگ
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۳ اردیبهشت
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان تا ساعتی دیگر
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • مسکن‌ها؛ مهم‌ترین علت بروز سردرد‌های میگرنی!
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • گستره بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد