Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@09:44:49 GMT

مدعیان قهرمانی جام جهانی از دید ستاره‌ی آرژانتینی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۸۴۸۲

مدعیان قهرمانی جام جهانی از دید ستاره‌ی آرژانتینی

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین مدعی‌های قهرمانی جام جهانی را معرفی کرد.

به گزارش سایت completesports، گابریل باتیستوتا، مهاجم سابق آرژانتینی درباره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به صحبت پرداخت. فرانسه، برزیل، آرژانتین، پرتغال، اسپانیا و آلمان به عنوان مدعی‌های قهرمانی شناخته شدند. باتیستوتا که در سه جام جهانی ۱۹۹۴، ۱۹۹۸ و ۲۰۰۲ حضور داشت، درباره قهرمانی در جام جهانی صحبت کرد و گفت: مدعی‌های قهرمانی خیلی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اسپانیا می‌گویند که امسال نمی‌توانند به سادگی جام جهانی را از دست بدهند. بلژیک، انگلیس و آلمان هم هستند. فرانسه مدافع عنوان قهرمانی است و طبیعتا در این دوره هم شانس دارد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: تیم ملی ما روز‌های خوبی را سپری می‌کند. ما در حال سپری کردن شرایط خوب هستیم و به این تیم امیدوارم. من فوتبال بازی کردم و باید بگویم فوتبال ریاضی نیست.

آرژانتین دو بار در سال‌های ۱۹۷۸ و ۱۹۸۶ قهرمان جام جهانی شده است. آن‌ها در مسابقات امسال در گروه C در کنار عربستان سعودی، مکزیک و لهستان قرار دارند.

آخرین باری که آرژانتین با هدایت اسکالونی و حضور مسی شکست خورده است به سال ۲۰۱۹ و برابر برزیل برمی‌گردد، البته آلبی سلسته این شکست را جبران کرد و موفق شد برزیل را در ماراکانا شکست دهد و قهرمان کوپا آمه‌ریکا شود.

شاگردان اسکالونی سه سال است که برابر هیچ تیمی شکست نخورده اند و این نشان می‌دهد که آن‌ها با شرایط بسیار خوبی در جام جهانی قطر به میدان خواهند رفت و از مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: باتیستوتا جام جهانی آرژانتین جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس