Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان با اشاره به اینکه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان از واحدهای تولیدی حمایت کامل دارد گفت: این ستاد در راستای حمایت از تولیدکنندگان و پیگیری مسایل و مشکلات صنایع و طرح‌های تولیدی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز سه شنبه در بیست و یکمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اظهار داشت: کمک به رفع مشکلات صنایع تولیدی در راستای توسعه و رشد اقتصادی کشور مهمترین ماموریت مدیران اجرایی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: شرکت های تولیدی با اشتغالزایی بالا که به واسطه شیوع ویروس کرونا یا تحریم‌ها آسیب دیده اند پس از بررسی دقیق مورد حمایت ستاد تسهیل قرار می‌گیرند. 

استاندار همدان، تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ را از برنامه‌های اقتصادی دولت برای خارج کردن واحدهای تولیدی از رکود و حل مشکلات آنها در بخش‌های مختلف دانست و افزود: در این جلسه به مشکلات چهار واحدهای تولیدی پرداخته و تصمیمات مقتضی مطابق قانون برای ادامه فعالیت آنها گرفته شد.

قاسمی فرزاد نیروی انسانی را برای واحدهای تولیدی یک سرمایه و ایمنی را مقدم بر کار دانست و تصریح کرد: محیط کار باید برای کارگر ایمن باشد و اگر در محیط کار نابسامانی وجود دارد این مشکل از طریق کارفرما حل شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مجموعه شرکت‌های دانش بنیان به بخش‌های تولیدی ورود پیدا کنند افزود: فرایند تولید توسط شرکت های دانش بنیان به نحوی اصلاح شود که کیفیت و بهره وری بالا رود و هزینه ها کاهش یابد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان در سال حداقل یک تا ۲ دستاورد ارائه دهند افزود: کیفیت محصولات این شرکت ها باید با کیفیت و بهره وری بالا و قیمت مناسب قابل رقابت با محصولات خارجی باشد.

وی بر حضور مدیر عامل واحدهای تولیدی در جلسه تاکید کرد و افزود: افرادی که مسئولیت دارند باید به طور حتم در ستاد تسهیل حضور یابند و سازمان صمت باید به افراد غیر مرتبط اجازه حضور ندهد.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار همدان علیرضا قاسمی فرزاد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان واحدهای تولیدی استاندار همدان ستاد تسهیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان

ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از رشد سه برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در این استان و قابلیت سرمایه‌گذاری بالای آن خبر داد.

احمد شانیان در دیدار با مدیران شرکت‌های وزارت دفاع در همدان، اظهار کرد: تویسرکان قطب تولید دارو در غرب کشور است و با توجه به ظرفیت استان در تولید گیاهان دارویی می‌توان برای توسعه این محصولات، پروژه‌ای را در عرصه دارو راه‌اندازی کرد.

وی با اشاره به مزایا و ظرفیت‌های استان در عرصه شرکت‌های دانش‌بنیان، تولید دارو و لاستیک، بیان کرد: با حمایت دولت و با تدابیر استاندار شاهد تحول و توسعه در بخش تولید و تجارت استان هستیم. اکنون صنعت استان همدان ۲۲ درصد رشد داشته است.

مدیرکل صمت استان همدان با اشاره به وضعیت ذخایر لیتیوم کشف‌شده در این منطقه، گفت: دو گواهی کشف در همدان صادر شده و صدور پروانه بهره‌برداری از آنها در حال پیگیری است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل صمت استان، نیروگاه‌های خورشیدی و توسعه تولید انرژی‌های تجدیدپذیر، گیاهان دارویی و استخراج ماده مؤثره و تبدیل ظرفیت‌های شاخص معدنی و صنعتی استان به ثروت و سرمایه‌گذاری شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع در استان همدان از دیگر مواردی بود که در این‌ نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود