Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای با تبریک 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن به آزادگان بصیر و ولایتمدار و خانواده‌های صبورشان، این رویداد تاریخی و مهم را نقطه عطفی از شکوفایی انقلاب و تحقق آرمان‌های الهی معمار کبیر انقلاب دانست.
به گزارش خبرگزاری آریا، متن بیانیه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرح زیر است:
بی‌گمان آزادگی شاخه‌ای پر بار از درخت پر ثمر ایثار و شهادت است که ریشه در مکتب عاشورای حسینی دارد و آزادگان سربلند ما پرورش یافتگان مدرسه سالار شهیدان و آزادگان حضرت امام حسین (ع) بودند که در زندان‌های دژخیمان بعثی بی‌رحمانه‌ترین شکنجه‌ها را به جان خریدند اما در برابر دشمن سر ذلت فرود نیاوردند و قاصد آرمان‌های انقلاب و اسلام ناب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ازادگان مصداق و نماد بارز و عینی ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر ظلم و زیاده‌خواهی دشمنان هستند که تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی تصدیقی راستین بر این ادعا است. استقلال، عزت و بالندگی امروز ایران اسلامی در برابر هجمه تحریم‌ها، توطئه‌ها و خباثت‌های نظام سلطه و جبهه استکبار و در رأس آن شیطان بزرگ و رژیم جعلی و غاصب صهیونیسم حاصل مقاومت و آزادی‌خواهی ملت سرافراز ایران است که با رهبری هوشیارانه و مقتدرانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به دست آمده است.
مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با تبریک این روز خجسته به آزادگان بصیر و ولایتمدار و خانواده‌های صبورشان، این رویداد تاریخی و مهم را نقطه عطفی از شکوفایی انقلاب و تحقق آرمان‌های الهی معمار کبیر انقلاب می‌داند و تعمق و تأمل در مقاومت سرافرازانه آزادگان را برای نسل‌های این مرز و بوم حیاتی و رسالتی خطیر و ارزشمند دانسته و بازخوانی و اشاعه فرهنگ آزادگی و آزادی‌خواهی در برابر دشمنان را رمز بقا و اعتلا و عزتمندی کشور می‌داند و به روح پر فتوح شهیدان و امام شهدا درود می‌فرستد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایثارگران مرکز مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، متن کامل پیام یوسف نوری استاندار مازندران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت عالمی نستوه، دانشمندی وارسته و معلمی متفکر و مجاهد است که در کسوت تعلیم و تربیت نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و بی‌شک استاد شهید مطهری چهره تاثیرگذار و بهترین الگو برای جایگاه والای معلمی است.

معلمی افتخاری بزرگ و دارای شرافت و منزلت بالاست و معلمان طلایه‌داران عرصه تعلیم و بسترساز نجات انسان از ظلمات جهل هستند.

شالوده توسعه هر کشور به همت، تلاش و زحمات معلمان در مدارس شکل می‌گیرد و ارتقای مادی و معنوی جامعه بسته به پویایی و انگیزه معلمان است. از طرفی نظام جمهوری اسلامی نیز جایگاه ویژه‌ای برای معلمان و تعلیم و تربیت متصور است و امامین انقلاب همواره بر لزوم تکریم معلمان و تجلیل آنان تاکید کرده‌اند و رویکرد دولت سیزدهم نیز حفظ و پاسداشت شأن و عظمت جایگاه معلمان است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید والا مقام استاد مرتضی مطهری و شهدای گرانقدر سنگر تعلیم و تربیت؛ روز معلم را به تمامی اساتید، معلمان، فرهنگیان و زحمتکشان عرصه علم آموزی در کشور به‌ویژه معلمان شریف استان مازندران، دیار علویان تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون آنان را در کنف عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دیگر خبرها

  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»