Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از پویش حسینی «نذر خون» آزادگان در ماه محرم و آستانه 26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، رضا ربیعی صبح روز دوشنبه 24 مرداد ماه به همراه جمعی از آزادگان سرافراز با حضور در پایگاه انتقال خون استان مرکزی، عنوان کرد: همانطور که حضور جوانان دیروز در صحنه‌های ایثار و جهاد و جبهههای حق علیه باطل پررنگ بوده  است، امروز نیز جمعی از آزادگان سرافراز و جوانان دیروز، برای اهدای خون پیش‌قدم بوده و با اهدای خون خود به کسانی که چشم انتظار قطرات حیات بخش خون هستند تا جانی دوباره یافته و به زندگی برگردند و خانواده‌ای را شاد کنند؛ نقش خود را در اجرای ایثار اجتماعی همچون گذشته به خوبی ایفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ربیعی گفت: حضور در کنار آزادگان باعث افتخار و سربلندی است و امروز فرصت مغتنمی است تا  تبیین‌گر صبر و ایثار این اسطوره‌ها و اسوه‌های مقاومت و پایداری باشیم.
وی خاطرنشان کرد:‌ بدون ‌شک، آزادگان دلاور و سرافراز، با الهام از مکتب انسان‌ساز اسلام و سیره ائمه اطهار موجب شد که آنان امروز بیش از هر زمان دیگری پیشتاز در حمایت از ولایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و در مسیر سبز پیروزی گام بردارند و الگو و افتخار میهن خویش باشند.
گفتنی است مدیرکل سازمان انتقال خون استان مرکزی نیز با اعلام اطلاعیه‌ای از هم استانی‌ها خواست نسبت به اهدای خون خود در همه گروه‌های خونی برای بیماران نیازمند اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پویش حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت

به گزارش "ورزش سه"، حکم کمیته انضباطی مانع از حضور سید حسین حسینی در دیدار حساس امروز میان تیم‌های استقلال و تراکتور شده است. بازیکنی که در پایان دیدار با آلومینیوم با یک جلسه محرومیت تعلیقی روبرو گردید، اما مصاحبه او پس از دیدار با شمس آذر منجر به فعال شدن این محرومیت شد.

با این وجود، حسینی تصمیم گرفت تا بجای خانه‌نشینی و تماشای مسابقه از پای گیرنده‌های تلویزیونی، استقلال را برای دیدار با تراکتور همراهی کند. کاپیتان آبی‌ها به همراه سایر اعضای تیم راهی تبریز شد و اکنون نیز در ورزشگاه حضور دارد.

حسینی که باید این مسابقه را از جایگاه ویژه تماشا کند، امیدوار است تا استقلال بتواند با برتری در این مسابقه صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند و امیدهایش را برای کسب عنوان قهرمانی افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد