Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال "عشق کوفی" با حال و هوای واقعه عاشورا و کربلا، در حال تصویربرداری است و لعیا زنگنه به تازگی به جمع بازیگران این مجموعه، پیوسته است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیلمبرداری سریال 14 قسمتی «عشق کوفی» همزمان با شروع ماه محرم آغاز شد. در حالی که پیش از این نام «نائله» به تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده مطرح شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد «عشق کوفی» همان پروژه است که نامش و البته ساختار و عواملش هم تغییر کرده‌اند. «نائله» هم قرار بود برای ماه محرم آماده شود و این سریال همزمان با شروعِ ایام محرم کلید خورد.

گفته می‌شد نائله شخصیتی تخیّلی است اما به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی این داستان،‌ روایتی از داستان حضرت سیدالشهداء(ع) را دارد، اما قصه عاشورا نیست. در توضیحِ داستانِ «عشق کوفی» هم آمده، قرار است روایتگر یک عشق در کوفه سال 61 هجری قمری باشد و ماجرای آن تا واقعه کربلا و شهادت سیدالشهدا(ع) ادامه پیدا کند.

فیلمبرداری سریال «عشق کوفی»، به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی همزمان با شروع محرم آغاز شد و نام  شبنم قربانی و سعید شریف به عنوان بازیگران اصلی سریال اعلام شد. 

این مجموعه تلویزیونی در شهرک غزالی ضبط خود را آغاز کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی سریال، لعیا زنگنه به عنوان بازیگر جدید به سریال «عشق کوفی» اضافه شد.

تأثیرسنجی و ذائقه‌سنجی حلقه مفقوده ساخت برنامه‌های تلویزیونیشروع رقابت شبکه‌ها با سریال‌های جدید تلویزیون/ "بی‌نشان" زودتر به آنتن رسیدجزئیاتی از یک شبکه جدید تلویزیونی/ آیا شبکه خبر2 هم آنتن می‌‎گیرد یا در تلوبیون می‌ماند؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی اوج سریال رسانه ملی اوج سریال عشق کوفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی گزارش مرکز کنترل هماهنگی و عملیات استان خبری مبنی بر انحراف یک دستگاه خودروی سواری پراید در جاده روستای کوفی دریافت شد.

وی افزود: به سرعت نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهدای صمصامی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان

مثنوی با اشاره به اینکه این حادثه جاده‌ای هیچ گونه مصدومی دربرنداشت، اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ارزیابی و ایمن سازی صحنه حادثه، اقدام به رهاسازی پنج فرد گرفتار در خودرو نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید