Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ  امیدی  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به بیانات رهبری،گفت: رهبری می‌فرمایند: به مسئله خبر رسانی با این چشم باید نگاه کرد که برای ترویج خیر باشد.

او با بیان اینکه ۹۰ درصد نزاع و خشونت‌ها در استان زنجان به خاطر لحن بد و فقط ۱۰ درصد به خاطر لفظ بداست ، افزود: توسعه لحن زیبا در سطح فرهنگ عمومی یکی از اولیت‌های است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان پلیس با اشاره به اینکه در راستای نظم و امینت دسته‌های عزاداری در زنجان ۲ هزار نیرو را به کار گیری کرد، ادامه داد: بزگترین اجتماع حسینی جهان در زنجان با امنیت کامل و بدون هیچ مشکل امنیتی برگزار شد.

سرهنگ امیدی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از دغدغه‌های عموم جامعه است، گفت: در ۵ ماه گذشته از امسال۶۳۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

او با بیان اینکه هزار و ۴۸۰ قاچاقچی، خرده فروش و... در حوزه مواد مخدر دستگیر شده است، افزود: ۲۰۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت در این راستا نیز توقیف شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ طرح پاکسازی و کنترل محور‌ها مواصلاتی در استان برگزار شده است، ادامه داد: در استان زنجان ۶۸۴ معتاد متجاهر در زنجان جمع آوری شده است.

او با اشاره به میزان پرونده‌های سایبری تشکیل شده در استان زنجان، گفت: ۷۶۸ فقره پرونده سایبری توسط پلیس فتا تشکیل شده است.

سرهنگ امیدی با بیان اینکه امسال ۱۰۸ درصد از پرونده‌های ارجاع شده به پلیس فتا کشف شده است، افزود: میزان کشف جرایم سایبری در استان زنجان ۱۳ درصد از نرم کشور بالاتر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به مهم‌ترین جرایم سایبری استان زنجان، گفت: برداشت غیر مجاز، موضوعات اخلاقی، کلاهبرداری و مزاحمت اینترنتی مهم‌ترین جرایم سایبری استان زنجان است.

او با اشاره به یکی از پرونده‌های سایبری کشف شده توسط پلیس فتا استان زنجان، افزود: پلیس فتا زنجان توانست پرونده کلاهبرداری ۹ هزار و ۲۳۰ میلیارد تومانی را کشف کند.

سرهنگ امیدی با اشاره به اقدامات پلیس فتا زنجان، گفت: در ۵ ماه گذشته از امسال ۲۵۰۰ حساب بانکی توسط پلیس فتا بعد از تماس شهروندان مسدود شده است.

او با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی در خصوص مبادلات اقتصادی اقدامات خوبی انجام داده است، افزود: تشکیل ۴۸ نقره پرونده اقتصادی و کشف  هزار و  ۶۰۰ تن کالای اساسی با ارزش ریالی ۵۰۰ میلیارد ریال از اقدامات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی از اخلال در حوزه اقتصاد پیشگیری می‌کند، ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی نقش خوبی در حوزه تأمین امنیت صادرات داشته است.

سرهنگ امیدی با بیان اینکه پلیس باید در موضوع هوشمندی همگام با جامعه باید پیش برود، گفت: هوشمند سازی پلیس یک اولویت مهم برای پلیس است.

او  با بیان اینکه ۶۲ باند سارقان در استان توسط پلیس آگاهی متلاشی شد، ادامه داد: تمامی پرونده‌های تجاوز به عنف تشکیل شده در استان زنجان منجر به کشف شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: ۱۲۶ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان زنجان کشف شده است.

او با بیان اینکه هزار و  ۱۳۵ نفر گذرنامه برای حجاج در استان زنجان صادر شده است، افزود: برای اربعین ۱۵ هزار گذرنامه توسط اداره گذرنامه استان زنجان صادر شده است و ساعات کاری اداره گذرنامه جهت ارائه خدمات بیشتر به مردم افزایش پیدا کرده است.

سرهنگ امیدی با بیان اینکه پلیس امینت عمومی ۳ گروگانگیر اتباع خارجی در استان همجوار دستگیر کرد، ادامه داد: گروگان‌ها به سلامت از دست گروگانگیران آزاد شدند.

او با بیان اینکه پلیس در راستای تامین نظم و امنیت به صورت شبانه روز کارمی کند، گفت: ۳۳ نفر از اراذل و اوباش در استان که مخل نظم عمومی استان بودند دستگیر شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: شاهد کاهش ۳۱ درصدی جانباختگان در تصادفات داخل استان زنجان هستیم.

او با اشاره به مراکز مشاوره‌ای معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان، ادامه داد: ۷۸ درصد از مراجعات به مراکز مشاوره‌ای معاونت اجتماعی به مصالحه پایدار رسیده است.

سرهنگ امیدی  با اشاره به کاهش ۳ درصدی انتقاد از پلیس، افزود: در ۴۲ درصد تماس‌ها با سامانه ۱۹۷ از پلیس تقدیر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس زنجان فرماندهی انتظامی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی سرهنگ امیدی پلیس امنیت اقتصادی سرهنگ امیدی استان زنجان کشف شده توسط پلیس پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست

محمدحسن آصفری، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره کمبود منابع انرژی و احتمال تغییر ساعات کاری در فصل تابستان گفت: نیاز کشورمان به انرژی بیش از هشتاد هزار مگاوات است در حالی که امروز ظرفیت نیروگاه‌های ما کمتر از پنجاه هزار مگاوات است.

وی اظهار کرد: پیک مصرف در فصل تابستان به‌دلیل گرما بالا می‌رود بنابراین تا منابع انرژی تامین نشود مشکلاتی در این زمینه خواهیم داشت و ممکن است تغییراتی در ساعات کاری صورت گیرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس بیان کرد: با توجه به قانونی که محلس شورای اسلامی در حمایت از صنعت برق تصویب کرد باید اجرای این قانون با جدیت دنبال شود و بخش خصوصی هم در اجرای آن شریک شود تا با سیاست‌های تشویقی و تسهیلاتی که در نظر می‌گیریم بتوانیم کمبود منابع انرژی را جبران کنیم.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس ادامه داد: تغییر ساعات کاری یک راهکار موقت برای تامین انرژی است و باید منابع انرژی را افزایش دهیم لذا تا این اتفاق نیفتد شاهد راهکار‌های موقت مثل تغییر ساعات کاری هستیم.

آصفری گفت: لازمه جلوگیری از تغییر ساعات کاری در تابستان افزایش منابع انرژی است، چون تغییر ساعات کاری برای دولت هزینه‌بر است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه