Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از برگزاری قرعه کشی مسابقات کاراته در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، نمایندگان کاراته ایران حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، جلسه فنی مربیان و سرپرستان تیم‌ها و قرعه کشی مسابقات کاراته در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه 2021 عصر امروز با حضور آنتونیو اسپنوز رئیس فدراسیون جهانی و محسن آشوری سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته، سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی آقایان، فرخناز ارباب سرمربی تیم ملی بانوان، قاسم شهرجردی سرمربی تیم ملی کاتا آقایان، فاطمه بغلانی‌پور سرمربی تیم ملی کاتا بانوان، پگاه زنگنه و سعید فرخی مربیان تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشورمان برگزار و نمایندگان کاراته کشورمان حریفان خود را شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها طی روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه 26 و 27 مردادماه  با حضور 229 ورزشکار از 30 کشور پیگیری خواهد شد.

چهارشنبه ( 26 مردادماه)

کاتا انفرادی آقایان: ابوالفضل شهرجردی در گروه یک با حریفانی از کشور‌های ترکمنستان، سنگال، افغانستان، اندونزی، موریتانی، الجزایر و آذربایجان هم گروه است. در این رده 16 ورزشکار حضور دارند.

کاتا تیمی بانوان: سپیده امینی، زینب السادات حسینی، ملیکا عزتی نیز با حریفانی از کشور‌های کامرون، ترکیه، الجزایر و مراکش هم گروه هستند. در این رده 5 تیم حضور دارند.

 وزن 50- کیلوگرم بانوان: سارا بهمنیار در مبارزه اول خود با برنده دیدارهای قرقیزستان و تاجیکستان دیدار خواهد کرد.

وزن 55- کیلوگرم بانوان: طراوت خاکسار در مبارزه اول خود با برنده دیدارهای قرقیزستان و آذربایجان به رقابت خواهند پرداخت.

وزن 60- کیلوگرم آقایان: علی مسکینی در دور اول با رافائل اکبروف از قرقیزستان دیدار خواهد کرد. مسکینی در صورت برتری در دور دوم به مصاف عبدالله حمد اردنی می‌رود.

 وزن 67- کیلوگرم آقایان: مرتضی نعمتی در دور اول با یامان النتشیه از قطر دیدار به رقابت خواهد پرداخت.

 وزن 75-کیلوگرم آقایان: علی اصغر آسیابری در اولین مسابقه خود با برنده دیدارهای تاجیکستان و سنگال به رقابت خواهد پرداخت.

پنجشنبه ( 27 مردادماه)

کاتا انفرادی بانوان: فاطمه صادقی در گروه یک با حریفانی از کشورهای الجزایر، قرقیزستان، ترکمنستان، مراکش، کامرون و کویت هم‌ گروه است.

کاتا تیمی آقایان: ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر در گروه دو با حریفانی از کشورهای امارات، اندونزی، مراکش و کویت به رقابت خواهند پرداخت.

وزن 61- کیلوگرم بانوان: رزیتا علیپور در دیدار اول با زولخومر تورسونالیوا از کشور ازبکستان به رقابت خواهد پرداخت.

وزن 68- کیلوگرم بانوان: مبینا حیدری در دیدار اول با دیوپ بینتا از سنگال به رقابت خواهد پرداخت.

وزن 68+کیلوگرم بانوان: لیلا برجعلی در دور اول با اولگا مالتسوا از قرقیزستان به رقابت خواهد پرداخت.

وزن 84- کیلوگرم آقایان: مهدی خدابخشی در دور اول با برنده دیدارهای سنگال و کامران به رقابت خواهد پرداخت.

وزن 84+ کیلوگرم آقایان: مجید نیکوهمت در دور اول با آسیمین قربانلی از آدربایجان به رقابت خواهد پرداخت.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه ترکیه از 18 مرداد آغاز و تا 27 مرداد 1401 ادامه خواهد داشت.

کاراته ایران در مجموع سه دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی که در عربستان، اندونزی و آذربایجان برگزار شد با کسب 10 طلا، 9 نقره و 8 برنز (مجموع 27 مدال) در رتبه اول جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.

پس از ایران آذربایجان با 9 طلا، 6 نقره و 4 برنز در رده دوم، مصر با 8 طلا، 4 نقره و 13 برنز در رده سوم و ترکیه نیز با 4 طلا، 8 نقره و 13 برنز در جایگاه چهارم قرار دارد.

نعمتی: امیدوارم با خوشرنگ‌ترین مدال از قونیه برگردم/ کاراته ایران همیشه زبانزد دنیا بوده است


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازی های کشورهای اسلامی کاراته ایران کاراته بازی های کشورهای اسلامی کاراته ایران کاراته بازی های همبستگی کشورهای اسلامی برنده دیدارهای کیلوگرم بانوان کیلوگرم آقایان سرمربی تیم ملی کاراته ایران دور اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان

دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا با حضور روسا و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی کشورهای آسیایی و اتاق‌های بازرگانی ایران روز دوشنبه به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان آغاز به کار کرد.نمایشگاه منتخب توانمندی‌های صادراتی استان اصفهان و نشست نمایندگان اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا از برنامه‌های جنبی این رویداد بود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077137 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران