Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان روز پایانی رقابت های جودوی قهرمانی بازی های کشورهای اسلامی در ترکیه، ۷ جودوکار دیگر ایران به روی تاتامی رفتند اما همگی با شکست مقابل رقبایشان از دور مسابقات کنار رفتند. روز گذشته دوشنبه نیز ۷ جودوکار دیگر ایران با شکست برابر رقبایشان حذف شدند. به این ترتیب ۱۴ جودوکار ایران در این مسابقات بدون کسب مدال به کار خود پایان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این رقابت‌ها ۷ جودوکار در بخش مردان و ۷ جودوکار در بخش بانوان به روی تاتامی رفتند.

اما در روز دوم این مسابقات ،‌ امروز چهارشنبه ۲۵ مردادماه هفت نماینده باقی مانده در بخش مردان و بانوان به مصاف حریفان خود رفتند که بدون رسیدن به مدال کار خود را پایان دادند.

امروز دوشنبه در وزن ۷۰- کیلوگرم، مریم بربط درنخستین مبارزه برابر نماینده سنگال در ۱:۵۳ ثانیه به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز برابر بیامی از کشور کامرون به برتری رسید اما در ادامه مقابل حریفی از ازبکستان شکست خورد و به گروه بازنده ها رفت و در این مرحله نیز مقابل نظرووا از ازبکستان شکست خورد و حذف شد.

اما در ادامه مسابقات و در همین وزن، ریحانه گیلانی با جودوکاری از ازبکستان مبارزه کرد و در نخستین مبارزه بازی را به حریف خود واگذار کرد و حذف شد.

در وزن ۷۸ – کیلوگرم، مریم پیمانی هم در نخستین مبارزه به مصاف نماینده مراکش رفت و مقابل این جودوکا بازی را واگذار کرد و به جدول شانس مجدد راه یافت. وی در این مرحله نیز مقابل سوفینا آیوک، جودوکا کامرونی هانسکو شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۱- کیلوگرم مردان نیز، مهدی فتحی پور در دور اول مقابل نماینده ترکمنستان در ۵۳ ثانیه پیروز شد اما در دور دوم مقابل "آلبایراکا قهرمان جهان و اروپا از ترکیه شکست خورد و حذف شد.

در وزن ۹۰ کیلوگرم نیز، سید محمد سعیدی مدنی در دور نخست به مصاف نماینده آلبانی رفت و موفق شد این جودوکا را در ۱:۱۵ثانیه شکست دهد اما در دور دوم مقابل نماینده تاجیکستان که عنوان قهرمانی آسیا و مدال بازی‌های آسیایی را در کارنامه خود دارد، شکست خورد.

قاسم باغچقی دیگر نماینده ایران در این وزن در دور نخست، شاه حسین از پاکستان را در ۲:۱۹ ثانیه ایپون کرد اما در دور دوم نتبجه را مقابل نماینده تاجیکستان واگذار کرد و حذف شد.

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم، حمیدرضا ملک زاده تنها نماینده ایران بود که در دور نخست بازی را مقابل نماینده آذربایجان واگذار کرد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.
روز گذشته نیز ۷ جودوکار دیگر ایران با شکست مقابل رقبایشان از دور مسابقات کنار رفتند.

اسامی جودوکاران تیم ملی مردان و بانوان در این مسابقات به شرح ذیل است:

نفرات اعزامی در بخش مردان:

وزن ۶۶- کیلوگرم: حمیدرضا پاپی

وزن ۷۳- کیلوگرم: محمد صدیقی و وحید جدی

وزن ۸۱- کیلوگرم: مهدی فتحی پور

وزن ۹۰ کیلوگرم: محمد سعیدی و قاسم باغچقی

وزن ۱۰۰ کیلوگرم: حمیدرضا ملک زاده

نفرات اعزامی در بخش بانوان:

وزن ۴۸- کیلوگرم: شیوا جهانگیری

وزن ۵۲- کیلوگرم: فاطمه کمالی

وزن ۵۷- کیلوگرم: سایان چگینی

وزن ۶۳- کیلوگرم: محدثه حسینی

وزن ۷۰- کیلوگرم: مریم بربط و ریحانه گیلانی

وزن ۷۸ - کیلوگرم: مریم پیمانی

محمدرضا حاج یوسف زاده مدیرفنی تیم های ملی و محسن ذکریا مربی تیم ملی هدایت تیم را برعهده دارند.
تکتم بیدل به عنوان سرمربی و سحر چغلوند به عنوان مربی هدایت تیم ملی بانوان را برعهده دارند. مصطفی کریمی نیز سرپرست کاروان جودو در این رقابت‌ها است.

بیشتر بخوانید: جهانبخش، سوژه فضای مجازی باشگاه فاینورد تاریخ‌سازی زن شمشیرباز ایران واکنش تراکتور به احتمال جذب ستاره سابق استقلال فیفا پیراهن ایران در جام جهانی را تائید کرد

۲۵۱۲۵۷

کد خبر 1662899

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جودو خبر ورزشی مقابل نماینده ۷ جودوکار شکست خورد رقابت ها کنار رفت حذف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با دو گل هری کین موفق شد با نتیجه 2-1 برنده شود.

هری کین با آمار امشب به 400 گل زده در دوران حرفه‌ای خود رسید و روزهای درخشانی را در ترکیب تیم آلمانی سپری می‌کند.

کاپیتان تیم ملی انگلیس باید برای بازی حساس روز سه شنبه آماده شد. او و هم تیمی هایش در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید روز سه شنبه از رئال مادرید میزبانی کنند.

هری کین در مورد برتری تیمش در بازی امشب گفت:"عملکرد خوبی داشتیم، به خصوص در نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. وقت در نیمه اول بازی مساوی تمام شد کمی ناراحت بودیم چون چند موقعیت خوب داشتیم. در کل بازی سختی بود اما برد خوبی بود و حفظ شتاب مهم است."

بازی مقابل رئال مادرید؟

امیدوارم بتوانیم این اعتماد به نفس را در بازی سه شنبه هم داشته باشیم. اکنون تمام تمرکز تمام تیم روی بازی مقابل رئال است. بازی سختی خواهد بود، ما باید مانند سطحی که از خود مقابل آرسنال نشان دادیم، بازی کنیم یا حتی بهتر از آن. رئال تیم فوق العاده‌ای دارد و افتخارات زیادی در این رقابت‌ها دارد. واقعا مشتاق جو عالی طرفداران در ورزشگاه برای این بازی هستم.

چند گل مقابل رئال مادرید می‌زنی؟

امیدوارم چند گل بزنم. من در فرم خوبی هستم و اعتماد به نفس دارم. اگر هم تیمی‌هایم مانند تمام فصل به من کمک کنند، این کار را انجام خواهم داد.

جود بلینگام؟

او فصل فوق العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد. اما او در دو بازی مقابل ما اینطور نخواهد بود.کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!

دیگر خبرها

  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی/ شایعه ناخالصی سکه از کجا آغاز شد؟
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم