Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@22:48:09 GMT

اصلاح گاردریل‌های فرسوده آزادراه اصفهان- کاشان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۹۵۶۸

اصلاح گاردریل‌های فرسوده آزادراه اصفهان- کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اصغر زارع، رئیس پلیس راه استان اصفهان در نشست خبری با خبرنگاران استان با اشاره به آزادراه اصفهان- کاشان اظهار داشت: آزادراه اصفهان- کاشان نقص راه دارد و جان مردم را می‌گیرد، خطای راننده نباید منجر به مرگ او شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری تاکنون ۱۷ نفر جان باخته و ۱۶۴ نفر نیز مجروح شده‌اند، گفت: در آمار پنج ساله در ۱۱۰ فقره تصادف ۲۱۴ نفر فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع با تأکید بر اینکه روکش آسفالت نامناسب و گاردریل‌های فرسوده عامل بیشتر تصادفات در این آزادراه است، افزود: هر خودرویی پس از برخورد با گاردریل‌ها به لاین مخالف رفته و تصادفات مرگباری اتفاق می‌افتد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با تأکید بر اینکه گاردریل‌های فرسوده باید جمع‌آوری و گاردریل‌های جدید نصب شود، بیان کرد: تاکنون از سوی بهره‌بردار این پروژه اقدام جدی انجام نشده است و ضرورت دارد در اسرع وقت در راستای حفظ جان مردم اقدام اساسی انجام شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان آزادراه اصفهان کاشان گاردریل های فرسوده نقص راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بز رگ مواد مخدر به وسیله ۲ دستگاه سواری در محور مواصلاتی کاشان_قم مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان- قم حاضر و طی عملیاتی ضربتی ۲ دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6090057

دیگر خبرها

  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان دستگیر شد
  • طبیعت بهاری کاشان، بهشتی در دل کویر
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است