Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@15:59:55 GMT

اینگونه بلیت جام جهانی بخرید+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۹۷۱۹

اینگونه بلیت جام جهانی بخرید+فیلم

‍‍‍‍‍‍

سایت فدراسیون فوتبال با انتشار فیلمی به علاقه مندانی که قصد خرید بلیت‌های جام جهانی را دارند آموزش داد.

به گزارش مشرق، بیست‌ودومین دورهٔ جام جهانی فوتبال از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱) در قطر برگزار خواهد شد و بسیاری از ایرانیان علاقه دارند تا با حضور در این کشور حاشیه نشین خلیج فارس مسابقات ایران را از نزدیک تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت فدراسیون فوتبال با انتشار فیلمی به علاقه مندانی که قصد خرید بلیت‌های جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبالی جهان را دارند آموزش داد.

دریافت‌کنندگان بلیت مسابقات جام جهانی ٢٠٢٢ می‌توانند با استفاده از فیلم راهنما و رمز دریافت شده در سامانه هیا کارت ثبت نام کنند.

چندی پیش معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان گفت:‌ ۱۱ هزار بلیت برای تماشاگران ایرانی در جام جهانی قطر اختصاص یافته و افزایش این سهمیه نیز محتمل است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت فوتبال فدراسیون فوتبال ایران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

یک شرکت نقل‌وانتقالاتی فوتبال پرتغال از باشگاه پورتو برای دریافت بخشی از مبلغ انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «اوژوگو» پرتغال مدعی شد شرکت «Xektalent» که در نقل‌وانتقالات بازیکنان فوتبال این کشور فعال است، روز دوشنبه در دادگاه مدنی مرکزی پنافیل از باشگاه پورتو شکایت کرده است.

شرکت فوق ادعا کرده که بابت انتقال مهدی طارمی به پورتو در سال 2020، باید رقم 230 هزار یورو دریافت کند که این مبلغ به این شرکت پرداخت نشده است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

طارمی در تابستان سال 2020 پس از یک فصل بازی برای تیم ریوآوه، به باشگاه پورتو ملحق شد و طی 177 بازی در جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو، آمار 88 گل و 54 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها