Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@17:53:49 GMT

یکه‌تازی و صدرنشینی یاران محمدی در قطر

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۹۷۵۰

یکه‌تازی و صدرنشینی یاران محمدی در قطر

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته سوم لیگ ستارگان قطر، تیم العربی در حالی که مهرداد محمدی را برخلاف دو دیدار گذشته‌اش در ترکیب و فهرست نفرات خود نداشت، از ساعت ۱۸:۵۵ امروز در استادیوم شهر التعلیمیه مقابل المرخیه رده سومی قرار گرفت.

یاران محمدی که طی دو هفته اخیر لیگ ستارگان قطر به برتری مقابل قطر اس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی و الریان رسیده بودند، در دیدار امروز هم موفق شدند به روند درخشان خود ادامه بدهند و یک برد دیگر به دست بیاورند.

تیم فوتبال العربی در دیدار مقابل المرخیه روی دو حرکت تیمی و تماشایی با گل‌های عمر السومه و یوسف المساکنی توانست به برتری خانگی دو بر صفر دست پیدا کند تا ۹ امتیازی شود و با دو امتیاز بیشتر نسبت به الوکره، به تنهایی در صدر جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

مهرداد محمدی، ستاره ایرانی العربی که در دیدار هفته گذشته مقابل الریان یک گل زد و یک پاس گل داد، در تمرینات اخیرشان با آسیب دیدگی مواجه شد و امروز به دلیل مصدومیت برابر المرخیه غایب بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان

تکلیف علیرضا بیرانوند برای حضور در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس