Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر ۲۱ ساله تافی‌ها امیدوار است شرایط حضورش در استمفوردبریج تسهیل شود. 

آنتونی گوردون خواستار انتقال به چلسی است. او منتظر است تا ببیند آیا چلسی پس از رد شدن پیشنهاد ۴۵ میلیون پوندی‌اش بار دیگر سراغ او را خواهد گرفت یا خیر.

طرفداری | به گزارش تلگراف، اورتون تاکید دارد که گوردون فروشی نیست و ارزش او را بالغ بر ۵۰ میلیون پوند می‌داند ولی چلسی امیدوار است علاقه خود این بازیکن، شرایط انتقالش به لندن را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که گوردون در آکادمی اورتون پرورش یافته‌است و نمی‌خواهد رابطه خوبش با هواداران این باشگاه خراب شود، او تمایل دارد به چلسی برود و فرصت بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. 

اورتون پیشنهاد چلسی برای آنتونی گوردون را رد کرد

گوردون تا این لحظه درخواست رسمی برای جدایی از اورتون نداشته است ولی باید دید اگر اختلاف دو باشگاه بر روی ارزش‌گذاری ادامه داشته باشد، او حاضر به انجام چنین کاری خواهد شد یا خیر. چلسی حاضر به پرداخت ۵۰ میلیون پوند یا بیشتر برای این بازیکن نیست ولی احتمال دارد آن‌ها در پیشنهاد جدیدی، با در نظر گرفتن یکسری پاداش‌ها، خواسته اورتون را محقق سازند. در حالی که تیمو ورنر از چلسی جدا شده است، کالوم هادسون اودوی و حکیم زیاش به ترتیب به دنبال جدایی قرضی و دائمی هستند و کریستین پولیشیچ هم مورد توجه نیوکاسل قرار گرفته است، می‌توان درک کرد که توماس توخل مهره جدیدی را برای کناره‌های خط حمله تیمش بخواهد. 

در یک جمع بندی، توافق با گوردون جهت امضای قراردادی احتمالا شش ساله کار سختی برای چلسی به نظر نمی‌رسد ولی این که آیا آن‌ها حاضر خواهند شد به اندازه ۵۰ میلیون پوندی که برای جذب رحیم استرلینگ هزینه کردند، برای این بازیکن هم دست به جیب شوند، مبحث دیگری است. چلسی گوردون را خریدی با نگاه بلند مدت می‌داند؛ همان نگاهی که باعث شده است آن‌ها در تلاش باشند قرارداد شش ساله جدیدی (با گزینه‌ای برای تمدید آن در سال هفتم) با میسون مانت و ریس جیمز، دو تن از جوانان خوش آتیه باشگاه امضا کنند. 

اخبار داغ 

هزینه های استقلال و پرسپولیس در فصل جدید + سند تمجید همسر یورگن لوکادیا از هواداران پرسپولیس آژاکس از پیشنهاد سنگین منچستریونایتد برای لیساندرو مارتینز غافلگیر شده بود! مخالفت جوئل گلیزر با جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)

تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا را مشاهده می کنید.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴