Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

متن پیام سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات به این شرح است:

برای این‌که راه را گم نکنیم، زندگی شما آزادگان می‌تواند برای ما یک ستاره‌ی راهنما باشد.
حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

26 مرداد ماه، سالگرد بازگشت باشکوه و ظفرمندانه‌ی آزادگان دلاور و حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس به آغوش میهن اسلامی را که مصادف با ایام حزن و اندوه شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شده است، گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن سلام و درود به روح پاک شهدای گلگون کفن و امام شهیدان (ره) و به شکرانه‌ی این مناسبت خجسته که سند دیگری بر کتاب افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، باز هم سجده‌ی شکر بجا می‌آوریم و فرصت را مغتنم شمرده، سپاس و تقدیر خود را تقدیم همه‌ی آزادگان سرافراز کشورمان می‌نماییم؛ کسانی که همیشه مدیون آن‌ها هستیم.

این مناسبت بزرگ، یادآور ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های آزادگان عزیز است که به پیروی از سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان و با تحمل رنج‌ها، مشکلات و تحمل شکنجه‌های طاقت فرسای دشمن بعثی مورد حمایت استعمارگران، تا پای جان، پای اعتقادات به حق خود ایستادند و جانانه مقاومت کردند.
همه ما مرهون ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های ایثارگران جبهه انقلاب اسلامی در دوره‌های مختلف هستیم. به‌ویژه در شرایط حاضر که تمامی کفر و استکبار به مقابله با ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی برخاسته است، رسالت ما بسیار خطیرتر از گذشته می‌باشد و ان‌شاءالله، در امتحان عظیم الهی سربلند باشیم.

سید اسماعیل خطیب

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر اطلاعات سید اسماعیل خطیب دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تشکر وزیر کشور برای یافتن یسنا

متن پیام احمد وحیدی وزیر کشور برای تلاش‌های نیرو‌های امدادی به ویژه هلال احمر برای یافتن کودک گمشده گلستانی  به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

پیدا شدن یسنا دختر گمشده کلاله‌ای پس از پنج روز جست‌وجوی نیرو‌های امدادی اعم از هلال احمر و تیم‌های امدادی محلی، دل همه مردم ایران را شاد کرد.

ضمن تقدیر و تشکر از امدادگران و نیرو‌های انتظامی جهادگر و دلسوز ایران اسلامی که همواره دغدغه آسودگی مردم عزیز کشورمان را دارند، پیدا شدن دختر ایران زمین را به خانواده «یسنا» و ملت شریف ایران تبریک می‌گویم.

امیدوارم همه دختران، پسران، زنان و مردان ایران عزیزمان، همواره در امنیت و آسودگی خاطر و به دور از بلایا به سر برند.

احمد وحیدی، وزیر کشور

«یسنا» دختر بچه چهار ساله اهل کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله استان گلستان مفقود شده بود. از همان لحظات اولیه دریافت گزارش مفقود شدن یسنا، تیم‌های متعدد امدادی و انتظامی با حضور فوری در منطقه، عملیات جست‌وجو را آغاز کردند.

نهایتا مدیرعامل جمعیت هلال احمر از زنده پیدا شدن این کودک ۴ ساله توسط تیم پاراگلایدر سوار با رصد مزارع از آسمان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • عزاداری خیابانی به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) در تبریز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • ورود وزیر خارجه ایران به گامبیا
  • پیام وزیر کشور درباره «یسنا»، دختر چهارساله گلستانی
  • پیام تشکر وزیر کشور برای یافتن یسنا
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا