Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عین الله اخوان عصر سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه اتاق اصناف در وزارت صمت خودگران است و بدون دریافت کوچک‌ترین هزینه‌ای از دولت اداره می‌شود، افزود: وظیفه اتاق اصناف هماهنگی بین اتحادیه‌ها، ادارات، کمیسیون‌ها و نظارت است.

اخوان تصریح کرد: اتاق اصناف کهگیلویه یکی از به روز ترین ادارات در پرداخت حقوق پرسنل خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد واحدهای صنفی کهگیلویه بزرگ را هشت هزار واحد دانست و افزود: این واحدها توسط گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، شبکه بهداشت، صمت و تعزیرات حکومتی به صورت شبانه‌روزی رصد می‌شوند.

اخوان افزود: تغییر مکان کسبه‌ها گاهاً باعث زمان بر شدن شناسایی کسبه بدون پروانه می‌شود.

اخوان دلیل چند نرخی بودن میوه در شهرستان را فعال نبودن میدان میوه و تره بار در دهدشت عنوان کرد و ابراز داشت: میوه‌ها با قیمت متفاوت وارد شهرستان می‌شوند و در نتیجه هم فروش با قیمت متفاوت انجام می‌شود.

وی افزود: بازرسی‌ها به صورت مداوم محقق و به عنوان مثال یکی از میوه فروشان را ۲۳ میلیون تومان جریمه کردیم.

اخوان همچنین دست چین کردن میوه را دلیل دیگری برای افزایش قیمت دانست.

اخوان با بیان اینکه صدور پروانه کسب به صورت الکترونیکی است، تصریح کرد: انتخابات اتحادیه‌ها بدون دخل و تصرف اداری، انتظامی و سیاسی برگزار می‌شود و با رأی و اثر انگشت خود اصنافی که پروانه کسب دارند، انجام می‌پذیرد.

اخوان با اشاره به انتخابات اتاق اصناف، گفت: اتاق اصناف انتخابی است و نه انتصابی و با رأی مستقیم اتحادیه‌ها در سراسر کشور در یک زمان مشخص برگزار و انتخاب می‌شود.

وی تعداد پروانه‌های صادر شده از ابتدای سال جاری تا کنون را ۴۴۶ پروانه اعلام کرد.

اخوان تصریح کرد: برای خدمات رسانی بهتر به متقاضیان در سه شهرستان و هشت بخش واحد اتاق اصناف راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف را به صورت حضوری، تلفنی و مکاتبه‌ای گزارش دهند، مجموع شکایات مردمی در این مدت را دو هزار و ۳۰۰ مورد عنوان و تصریح کرد: از این مجموع، حدود ۵۰۰ مورد حضوری، یک هزار و ۶۰۰ مورد تلفنی و۱۵۰ مورد مکاتبه‌ای بوده است.

کد خبر 5565090

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق اصناف تخلفات صنفی میدان میوه و تره بار بوشهر ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اربعین حسینی سفر استانی آمار کرونا گرگان لیگ برتر فوتبال ایران روز خبرنگار محرم 1401 اربعین 1401 شیوع کرونا اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه

اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رییس‌جمهور در دهدشت برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، در راستای برگزاری دومین کنگره ملی 2 هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه سرداران و 422 شهید کهگیلویه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان کشوری و استانی در شهر دهدشت برگزار شد.

اجلاسیه سرداران و 422 شهید شهرستان کهگیلویه با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حضرت آیت‌الله حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان، سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و اقشار مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار مصطفی مثنوی، جانشین فرمانده سپاه فتح در حاشیه این برنامه گفت: یکی از توصیه های همیشگی مقام معظم رهبری به برگزار کنندگان کنگره‌های ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد این است که نقش موثر در پیوند نسلی در نسل های مختلف انقلاب اسلامی برگزاری اجلاسیه ها و یادواره‌های این شکلی است.

وی افزود: همه نسل های موثر در انقلاب و نسل های پیشین، نسل‌های میانی و نسل های حال حاضر انقلاب در کنار هم بنشینند و یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند.

مثنوی ادامه داد: در دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی کردیم 20 اجلاسیه برگزار شود که امشب دومین اجلاسیه در شهر دهدشت برگزار شد و یاد و خاطره 422 شهید گرانقدر این شهرستان را گرامی داشتیم.

به گزارش تسنیم شهرستان کهگیلویه 412 شهید را تقدیم انقلاب کرده و در حال حاضر تنها والدین کمتر از 50 شهید در قید حیات هستند و ضرورت دارد با برگزاری اجلاسیه‌های مختلف فرهنگ ایثار و شهادت را سینه به سینه به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

گزارش از امیررضا برنگ پور

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی