Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقایقی قبل پرواز هواپیمای ایربای ۳۱۰ ماهان در هنگام برخاست از باند فرودگاه امام خمینی (ره) دچار نقص فنی در بخش لاستیک شد که پس از برطرف کردن، مسافران به هواپیما برگشتند.

به گزارش ایران اکونومیست، ساعتی قبل یک فروند ایرباس ۳۱۰ ماهان با شماره پرواز ۰۷۱ که از فرودگاه امام خمینی (ره) قصد تیک آف به دهلی را داشت، دچار نقص فنی در لاستیک و توقف دو ساعته پرواز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسن ذوالانواری سخنگوی هواپیمایی ماهان در گفت وگو با ایران اکونومیست درباره این نقص فنی اظهار کرد: در هنگام تیک آف این پرواز، وقتی هواپیما در انتهای باند قرار گرفت، خلبان متوجه نقص فنی و خارج شدن لاستیک از از رینگ شد.

وی افزود: اینکه گفته می‌شود لاستیک دچار ترکیدگی شده، صحیح نیست و تنها نقص فنی بوده است.

سخنگوی ماهان ادامه داد: پرواز متوقف شده و بلافاصله تیم فنی این شرکت هواپیمایی اقدام به تعویض هر دو لاستیک هواپیما کرده و هم لاستیک دچار نقص فنی شده بود و هم برای احتیاط، لاستیک کناری آن تعویض می‌شوند.

وی گفت: در دو ساعتی که فعالیت فنی بر روی هواپیما در جریان بود، از مسافران پذیرایی شد و پس از رفع نقص فنی به وجود آمده، بار دیگر مسافران سوار هواپیما و عازم فرودگاه دهلی شدند.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: شرکت هواپیمایی ماهان ، پروازهای خارجی ، فرودگاه امام خمینی (ره)

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت هواپیمایی ماهان پروازهای خارجی فرودگاه امام خمینی ره نقص فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد