Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@14:10:28 GMT

اولین دفاع از نونیز: بازیکن حریف به او اهانت کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۰۱۳۰

اولین دفاع از نونیز: بازیکن حریف به او اهانت کرد

به گزارش "ورزش سه"، داروین نونیز، ستاره اروگوئه‌ای لیورپول، از لحظه‌ای که با سر به صورت یواخیم اندرسون، بازیکن کریستال پالاس، کوبید و از زمین اخراج شد به شدت مورد انتقاد هواداران و کارشناسان فوتبال انگلیس قرار دارد. اما یکی از ستاره‌های سابق لیورپول به دفاع از او برخاست و گفت نونیز حق داشت از حرکت بازیکن حریف عصبانی بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نونیز که دیشب در جریان بازی لیورپول و کریستال پالاس اولین بازی خانگی خود با پیراهن قرمزها را پشت سر می‌گذاشت در نیمه دوم و درحالیکه تیمش 1-0 عقب بود در یک درگیری با اندرسون به سر به صورت او کوبید تا توسط داور اخراج شود. نونیز واقعا شانس آورد که لوئیس دیاز در ادامه با گلی تماشایی کار را به تساوی کشاند تا لیورپول دست‌کم یک امتیاز از این بازی بدست بیاورد.

درحالیکه از دیشب تا بحال تقریبا همه کارشناسان فوتبال و ستاره‌های سابق لیورپول و دیگر تیمهای لیگ برتری به انتقاد از عملکرد مهاجم اروگوئه‌ای پرداخته‌اند اما دتمار هامان در یک مصاحبه از او دفاع کرد.

هامان که هفت سال پیراهن لیورپول را به تن کرده و با این تیم فاتح 9 جام شده در این مصاحبه گفت:"بازیکن حریف به او حمله کرد. ضربه‌ای که نونیز زد ضربه به قصد آسیب زدن نبود. فقط خواست جواب حرکت او را بدهد. اگر واقعا برای آسیب رساندن به صورت حریف ضربه می‌زد مشخص بود و من هم موافق بودم که محروم شود. ولی به نظرم سه بازی کافی است. شکی نیست که داروین نباید این کار را می‌کرد. همه در این باره هم‌نظر هستیم".

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیتمار هامان لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم

درگیری شدید لفظی ستاره مصری و سرمربی آلمانی لیورپول، حاشیه پررنگ تساوی لیورپول و وستهم در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال لیورپول عصر امروز در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس برابر وستهم با نتیجه ۲-۲ متوقف شد تا با ۷۵ امتیاز در رده سوم جدول باقی بماند و با توجه به فاصله امتیازی با صدر و بازی‌های باقیمانده از قهرمانی دورتر شود.

یکی از اتفاقات پرحاشیه این مسابقه، در دقیقه ۷۹ رخ داد. در حالی که بازی با تساوی در جریان بود، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول برای افزایش قدرت هجومی تیمش، محمد صلاح را که روی نیمکت نشانده بود، به جای لوئیز دیاز به بازی فرستاد.

وقتی کلوپ قبل ورود صلاح تصمیم داشت به وی نکاتی را گوشزد کند، ستاره مصری لیورپول آنطور که دوربین‌های تلویزیونی هم ثبت کردند، واکنش بسیار تندی به سرمربی آلمانی نشان داد و با عصبانیت سر او فریاد زد و گفت: « خفه‌شو»! در این لحظه بود که داروین نونیز، ستاره اروگوئه‌ای لیورپول با مداخله نگذاشت این درگیری شدت پیدا کند.

صلاح پس از پایان بازی درباره جروبحث با کلوپ گفت: اگر امروز صحبت کنم، آتش به پا خواهد شد!

سرمربی آلمانی هم دراین‌باره موضع سیاستمدارانه‌ای گرفت و اظهار کرد: من آنچه گفته شد را مطرح نمی‌کنم. در رختکن صحبت کرده‌ایم و موضوع برای من حل شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است