Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بشیریان روز سه‌شنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های دانشگاهی آذربایجان‌غربی در دانشگاه ارومیه افزود: حضور ۸ رشته ورزشی از جمله تیراندازی با کمان، تیراندازی، ووشو، شمشیربازی، دو ومیدانی، جودو و قایقرانی از کشورمان در این یونیورسیاد قطعی شده و از آبان ماه مسابقات انتخابی برای معرفی نفرات اعزامی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: شهریور ماه امسال نیز تیم‌های کشورمان در رشته‌هایی چون کشتی آزاد و فرنگی، سه گانه، قایقرانی، ووشو و شطرنج به مسابقات بین المللی که در کشورهای مختلفی از جمله ترکیه، بلژیک و لهستان برگزار خواهد شد، اعزام می‌شود.

رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مدنظر فدراسیون، برنامه‌ریزی برای برگزاری المپیاد و جشنواره‌های استانی با تاکید بر رشته‌های اعزامی به یونیورسیاد است که از مهرماه امسال برگزار شود.

بشیری اضافه کرد: برگزاری لیگ‌های دانشجویی از دیگر برنامه‌های فدراسیون است که امسال لیگ بسکتبال ۳ نفره راه اندازی شده و یک برنامه دیگر فدراسیون، تلاش برای دریافت مجوز باشگاه‌های دانشگاهی هستیم.

در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های دانشگاهی آذربایجان‌غربی که با حضور رئیس فدراسیون و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و اعضای مجمع برگزار شد، سلمان فرضعلی پور با ۱۳ رأی از ۱۳ رأی مأخوذه برای دوره چهار ساله رئیس این هیأت شد.

کد خبر 5565118

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی دانشگاه های ایران هادی بشیریان بوشهر ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اربعین حسینی سفر استانی آمار کرونا گرگان لیگ برتر فوتبال ایران روز خبرنگار محرم 1401 اربعین 1401 شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!

به گزارش “ورزش سه”، شاید کمتر کسی بداند که رشته‌های زیر مجموعه دوچرخه سواری سالنی هم، از رشته‌های المپیکی محسوب می‌شوند. دوچرخه سالنی با سه زیر شاخه مختلف (سایکل بال، آرتیستیک بال و ای اسپورت) به زودی در المپیک حضور خواهد داشت و حالا با جدی شدن این ورزش در دنیای ورزش، فدراسیون دوچرخه سواری ایران هم به دنبال ارتقا این رشته‌ها است.

حالا با تصمیم رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، سوزان دولت آبادی که از باتجربه‌ترین مربی‌ها در رشته دوچرخه سواری سالنی است، ریاست این کمیته را به عهده گرفته است. دولت آبادی به طور کلی ریاست کمیته دوچرخه سواری ایران در بخش زنان و مردان را به عهده گرفته است.

دولت آبادی در همین خصوص می‌گوید: اولین هدفم ارتقا سطح دانش مربیان است و می‌خواهم مربیان زیادی را به این رشته تزریق کنم. هدف دومم حضور پر تعداد دختران و پسران در المپیک است و می‌خواهم از فرصت به دست آمده نهایت بهره را داشته باشم. همچنین از رسول اسدی، رییس فدراسیون دوچرخه سواری برای در اختیار دادن چنین فرصتی تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است