Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت در پیامی ضمن تبریک بازگشت با عزّت آزادگان به آغوش میهن اسلامی نوشت: سالروز بازگشت پیروزمندانه این رزمندگان عرصه‌های جهاد و مقاومت، از خاطر مردم ایران پاک نخواهد شد.

به گزارش شانا، متن پیام جواد اوجی به مناسبت «روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی» به شرح زیر است:

«آزادگان را می‌توان از جمله شایسته‌ترین مصداق‌های "… الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا …" به‌شمار آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۶ مرداد ۱۳۶۹، روزی تاریخی در تقویم جمهوری اسلامی ایران به‌شمار می‌آید. روزی که اسوه‌های ایثار و مقاومت، دلاورمردان و پایدار زنان سرافراز و آزاده، پس از سال‌ها ایستادگی و پایداری در دشوارترین شرایط اسارتگاه‌های دشمن؛ با افتخار به میهن اسلامی ایران بازگشتند.

بازگشت با عزّت آزادگان مقاوم به آغوش میهن اسلامی، جلوه‌ای دیگر از پیروزی جبهه حق در نبردی بود که به ایران انقلابی تحمیل شده بود و به یقین، سالروز بازگشت پیروزمندانه این رزمندگان عرصه‌های جهاد و مقاومت، از خاطر مردم ایران پاک نخواهد شد.

بنده ضمن قدردانی از همه آزادگان غیور، این روز را به همکاران آزاده در سراسر صنعت نفت و خانواده‌های صبور و مقاوم آنان تهنیت می‌گویم و برای همه مردان و زنان آزاده‌ای که با شجاعت و شهامت خویش، ۲۶ مرداد ماه را به روز استقامت و پایداری در تاریخ ایران بدل کردند، سلامت و سعادت مسئلت دارم.»

منبع: شانا

کلیدواژه: وزیر نفت جواد اوجی ایثارگران میهن اسلامی روز بازگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نهضت امام راحل وارد شصت و دومین سال حیات خود شد، این نهضت با مسجد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است؛ انقلاب اسلامی فاطمی حدوث است و در طول همه سال‌های بعد با نام حضرت اباعبدالله (ع) مانا شده است و حسینی بقاست و این حرکت در مساجد و حوزه‌های علمیه تفسیر عملی می‌شود.

اسماعیلی گفت: در دولت مردمی این حرکت به نام نهضت بازگشت به مساجد نام گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در برخی مناطق کم برخوردار محدود است، این موضوعات به طور جدی پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: برای آموزش هنر آمادگی داریم در مساجد اقداماتی را انجام دهیم. در مناطق محروم کشور نیز در دو سال اخیر بیش از صد هزار نفر را تحت تعلیم آموزش هنری قرار دادیم و آنها را توانمند کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • رئیسی پس از بازگشت به تهران: این سفر پیام مهمی داشت