Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید آرش قیاسیان سرپرست ورزش وجوانان لرستان گفت : هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان از هیات‌های افتخار آفرین در ورزش استان است و قهرمانان خوبی در رشته هاییمانند جودو و دو ومیدانی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ قیاسیان  روز سه شنبه در مجمع عادی سالیانه هیات ورزش های  نابینایان و کم بینایان استان که با حضور محمد رضا  مظلومی  رییس فدراسیون  نابینایان و کم بینایان  برگزار شده بود  به جایگاه و اهمیت  ورزش های نابینایان و کم بینایان  اشاره کرد و گفت : نابینایان و کم بینایان بخش مهمی از جامعه را تشکیل می دهند و وظیفه ما کمک و همت مضاعف جهت اعتلای ورزش در این بخش از جامعه  است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قیاسیان با  بیان  اینکه به کمک دکتر بهرامی  اتفاقات خوبی  در ورزش کم بینایان و نابینایان استان  افتاده است ، تصریح کرد : لرستان در این حوزه  قهرمانان خوبی در رشته های ورزشی  مانند دو ومیدانی ،  جودو  و... دارد.

او با بیان اینکه  جهت هم افزایی ،  هماهنگی و توسعه  ورزش نابینایان و کم بینایان  در سطح استان و  ترغیب این قشر  به فعالیت در  رشته های هدف در ابعاد  همگانی و  قهرمانی کمک می کنیم ، گفت :  تلاش خواهیم کرد  تا  با کمک هیات های ورزشی و همچنین  واحد های ذیل اداره ورزش و جوانان بتوانیم گوشه ای از مطالبات ورزش این بخش  مهم  جامعه را حل و به اعتلای ورزش نزد این قشر کمک کنیم.

سید آرش قیاسیان  با بیان اینکه  هیات نابینایان و کم بینایان لرستان از  هیات‌های افتخار آفرین  در ورزش استان است ، یادآورشد :  موانع و مشکلات این هیات برطرف می شود‌.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش وجوانان هیات نابینایان وکم بینایان نابینایان و کم بینایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی اسدالهی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و آن را متوقف کردند، در بازرسی از این خودرو چهار تن روغن خوراکی قاچاق کشف شد. ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: توافقات جدید گمرکی ایران و عراق برای تسهیل تجارت

وی ادامه داد: در این رابطه، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او با تاکید به لزوم برخورد قاطعانه با قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود.

اسدالهی تاکید کرد: مردم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229193 برچسب‌ها قاچاق کالا

دیگر خبرها

  • عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال در لرستان وجود دارد
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور