Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@13:26:14 GMT

مسئولان تحمل خود را در برابر نقد بالا ببرند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۰۳۲۳

ایسنا/اصفهان امام جمعه اردستان گفت: مسئولان شهرستان اردستان آستانه تحمل و تاب آوری خود را برای نقدهای منصفانه بیشتر کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن دهشیری، شامگاه(سه‌شنبه، ۲۵ مرداد) در دیدار با خبرنگاران شهرستان، اظهار کرد: بسیاری از مسائل و مشکلاتی را که توسط اقشار مختلف مردم به دفتر امام جمعه می‌رسد، سعی می‌کنیم با تعامل و ارتباط با مسئول مربوطه در میان بگذاریم و پیگیر رفع آن‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گاهی مواقع مشاهده می‌شود که برخی از مسئولان تاب‌آوری انتقاد را ندارند که باعث گلایه رسانه‌های شهرستان می‌شود، افزود: مسئولان شهرستان اردستان آستانه تحمل و تاب آوری خود را برای نقدهای منصفانه بیشتر کنند، زیرا اینگونه موارد به نفع جامعه است.

به گزارش ایسنا، امام جمعه اردستان با تاکید بر اینکه رسانه‌ها کمک کنند تا هرچه بیشتر توانمندی و اقدامات مؤثر سازمان‌ها و نهادهای مختلف در عرصه جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است منتشر و انعکاس داده شود، تصریح کرد: از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان انتظار می‌رود فقط ضعف‌ها را پوشش ندهند و خدماتی را که در جامعه انجام می‌شود برای مردم انعکاس دهند.

دهشیری با بیان اینکه خبرنگاران مشکلات، معضلات شهرستان، ‌آسیب‌های اجتماعی و درخواست‌های مردم را به دفتر امام جمعه انتقال دهند تا پس از بررسی در مراسم مختلف به مسئولان مربوطه تذکر لازم داده شود، گفت: خوشبختانه رسانه‌های شهرستان اردستان نجابت و راستگویی را همواره در کنار قلم زدن خود رعایت می‌کنند.

همچنین امام جمعه موقت اردستان در این نشست گفت: خبرنگاران شهرستان در خبر نوشتن و انتشار آن تقوای در خبر رسانی و آبرو داری شخصیت خبر را رعایت کنند.

حجت‌الاسلام صابری تصریح کرد: گاهی مواقع در فضای مجازی شهرستان خبرهایی منتشر می‌شود که هیچ ارتباطی با حوزه شهرستان ندارد که باعث توهین به شخصیت‌های کشور و نظام می‌شود.

وی با بیان اینکه تزریق روحیه امید در جامعه مهم‌ترین رسالت خبرنگاران شهرستان است، گفت: انتشار اخبار منفی و ناامید کننده در برخی از کانال‌ها و رسانه‌های خبری در خصوص وضعیت کشور به جز افسردگی تاثیر مثبتی بر اذهان عمومی ندارد. البته خبرنگاران در کنار ایجاد امید در جامعه باید روحیه مطالبه‌گری در حوزه‌های مختلف داشته باشند و مسئولان باید نقدپذیر باشند و هیچ مدیری نباید از نقد ناراحت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها نقد سازنده مقام معظم رهبری خبرنگاران شهرستان امام جمعه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست بزرگداشت مقام معلم و استاد با حضور امام جمعه شهرستان آباده حجت‌الاسلام سید علیرضا دانا نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در محل سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در این نشست اظهار کرد: اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و استادانی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید مطهری اهتمام می‌ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

آرش زارعیان متذکر شد: بدون تردید همت و تلاش استادان فرهیخته و معلمان عالی‌قدر نقش مهمی در دانایی، شکوفایی و تعالی جامعه و فراهم کردن شرایط لازم برای تکوین حیات طیبه انسانی دارد.

امام جمعه شهرستان آباده هم یادآور شد: علمی كه پشتوانه عقلی نداشته باشد موجب گمراهی می‌شود و رسالت علم رها ساختن انسان از بند خودبینی و خودپرستی است.

دانا با تأکید بر اینکه دانشجویان بیشتر از دیگران باید بصیرت و عقلانیت داشته باشند، توجه به تقویت تفکر در دانشگاه‌ها را ضروری دانست و افزود: خردورزی آن چیزی است که استادان باید قبل از تدریس بدان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: دانشگاه‌ها زیرساخت اصلی علم و دانش در کشور هستند و استادان به سبب نقش الگویی خویش، درهای معرفت را به روی دانشجویان می‌‌‌‌گشایند و راه و رسم زندگی صحیح را به آنها می‌آموزند و زمینه‌ساز تربیت انسانی «دانا، توانا، خردمند، پرهیزکار، پاکدامن، کارآمد، شجاع، هوشیار و اهل اقدام» می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • رویش دشت شقایق در اردستان
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود