Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@05:29:53 GMT

محرمی آماده ورود به زمین در نروژ(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۰۴۶۴

محرمی آماده ورود به زمین در نروژ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای دور رفت مرحله نهایی پلی‌آف فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال دینامو زاگرب در حالی که صادق محرمی را در اختیار دارد، از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه آسپمیرا به مصاف تیم بودو گلیمت نروژ خواهد رفت.

صادق محرمی پس از اینکه در مسابقه برگشت مرحله سوم پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا حضور تعویضی و یک نیمه‌ای مقابل لودوگورتس بلغارستان داشت و در دیدار اخیرشان در لیگ یک کرواسی نیز برابر هایدوک اسپلیت نیمکت‌نشین بود، در بازی امشب با بودو گلیمت نروژ نیز جزو نفرات ذخیره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب کرواسی که در فصل جدید ۴ بار در لیگ یک کرواسی به میدان رفته و ۳ بازی در مراحل اخیر پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا انجام داده، امیدوار است امشب فرصت بازی برابر حریف نروژی تیمش را به دست بیاورد.

تیم فوتبال دینامو زاگرب در پنج هفته ابتدایی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ یک کرواسی چهار برد و یک مساوی داشته و در حال حاضر صدرنشین این رقابت‌هاست و در مراحل دوم و سوم پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا نیز موفق به کسب پیروزی برابر تیم‌های اسکوپی مقدونیه و لودوگورتس بلغارستان شده است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم

بایرن مونیخ و رئال مادرید، غول های فوتبال اروپا در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به نتیجه تساوی 2-2 رضایت دادند.

دانلود (17.2MB)

دیگر خبرها

  • متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم
  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • ستاره دورتموند در اروپا نظیر ندارد! (عکس)
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • (ویدئو) ورود باشکوه بایرن‌مونیخ به استادیوم برای بازی با رئال مادرید
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا
  • بایرن - رئال؛ تکراری‌ترین تقابل تاریخ چمپینوزلیگ