Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در محور سپیدان - شیراز

فرمانده انتظامی سپیدان از توقیف سواری پژو و کشف ۱۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار اظهار کرد: در جهت تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی سپیدان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور سپیدان - شیراز به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه راننده خودرو را رها و متواری شد، تصریح کرد: در بازرسی از آن سواری ۱۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی سپیدان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد، گفت: در این خصوص یک سواری پژو پارس با ۴ سرنشین که اسکورت محموله بود توقیف و سرنشینان نیز دستگیر شدند.

سرهنگ فداکار تصریح کرد: نیروی انتظامی این شهرستان با جدیت مبارزه با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار داده است و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

نجات جان مادر ۶۰ ساله شیرازی با احیای پزشک پلیس

با اقدامات پزشک معاونت بهداشت، امداد و درمان پلیس، مادر ۶۰ ساله از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

سرباز وظیفه محمدرسول فدایی از عوامل فوریت‌های پزشکی معاونت بهداد فرماندهی انتظامی استان فارس و اهل و ساکن استان چهارمحال و بختیاری، جان یک مادر ۶۰ ساله را از مرگ حتمی نجات داد.

سرباز وظیفه محمدرسول فدایی در خصوص جان یک شهروند ۶۰ ساله را از مرگ، گفت: به صورت پیاده در حال بازگشت از محل خدمت به سمت منزل بودم که در یکی از خیابان‌های شهر شیراز متوجه داد و فریاد یک دختر و کمک برای نجات جان مادرش شدم.

او ادامه داد: بلافاصله به سمت او رفتم و با راهنمایی اش مسیر منزلشان را در پیش گرفتیم.

فدایی افزود: وارد منزل که شدم با یک مادر حدود ۶۰ ساله مواجه شدم که بدون هیچ علائم حیاتی بر زمین افتاده و نفس نمی‌کشید.

او اظهار کرد: پس از تماس با عوامل اورژانس، بلافاصله با ماساژ و تنفس مصنوعی عملیات احیا را شروع کردم و دختر نیز با گریه و زاری می‌گفت که مادرش سابقه فشار خون و دیابت دارد.

این سرباز وظیفه تصریح کرد: حدود ۲۰ دقیقه عملیات احیا طول کشید، از شدت گرمای هوا به نفس نفس افتاده بودم و دیگر امیدی به بازگشتش نداشتم که در یک لحظه ضربان قلبش شروع به زدن کرد.

او اضافه کرد: علائم حیاتی در او پدیدار شد و با رسیدن عوامل اورژانس در صحنه، عملیات تکمیلی برای این مادر صورت گرفته و جهت ادامه درمان به مراکز درمانی انتقال داده شد.

فدایی تصریح کرد: با بازگو کردن ماجرا برای عوامل اورژانس، آن‌ها اذعان کردند که اگر فقط چند دقیقه من دیرتر رسیده بودم و اقدامی صورت نگرفته بود، قطعاً این مادر ۶۰ ساله جان خود را از دست داده بود.

او درباره انگیزه اش از انجام این کار گفت: در مرحله اول یک وظیفه انسانی و شرعی بود که توانستم انجام دهم و در مرحله بعد، وقتی بالای سر مریض رسیدم، احساس کردم که خداوند مرا در این موقعیت قرار داده تا امتحانم کند و خوشحالم که از این امتحان الهی سربلند و پیروز بیرون آمدم.

انهدام اعضای باند حفاری غیرمجاز در مناطق تاریخی فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: پلیس این فرماندهی ۳ نفر جوینده اشیای تاریخی و عتیقه را در حال حفاری غیرمجاز در یکی از تپه‌های این شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ مهدی جوکار بیان کرد: با کسب خبری مبنی بر حفاری غیرمجاز توسط چند فرد سودجوء در یکی از تپه‌های حوزه استحفاظی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با حضور در محل در اقدامی غافلگیرانه ۳ مرد جوان را در حال حفاری دستگیر و در بازرسی از آن محل، ابزار آلات حفاری، لپ تاپ، فلزیاب و یک قاشق تاریخی کشف و ۳ دستگاه سواری را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، اظهار کرد: متهمان با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

کشف گنج یاب قاچاق در بیضا

فرمانده انتظامی بیضا از دستگیری ۳ نفر و کشف یک دستگاه گنج‌یاب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود نجفی اظهار کرد: در پی گزارش رسیده توسط شهروندان به مأموران پلیس امنیت عمومی شهر هرابال مبنی بر اینکه افرادی در کوه‌های سطح حوزه استحفاظی اقدام به حفاری غیر مجاز می‌کنند که بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او اضافه کرد: مأموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن مکان مربوطه یک دستگاه گنج یاب خارجی قاچاق را کشف و در این رابطه ۳ نفر را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی بیضا با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: برخورد قاطع با سوداگران میراث فرهنگی در دستور کار این فرماندهی است و از شهروندان تقاضا می‌کنیم در صورت اطلاع از فعالیت‌های این دسته از افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان منزل و کشف ۱۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی ممسنی از شناسایی و دستگیری ۳ سارق منزل غیر بومی و اقرار به ۱۰ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و مراقبت‌های شبانه‌روزی موفق به شناسایی ۳ نفر سارق شدند و بلافاصله با هماهنگی مراجع قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر و روانه دادسرا کردند.

فرمانده انتظامی ممسنی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۱۰ فقره سرقت منزل اقرار کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیری اموال مسروقه از جمله پتو، لوازم خانگی و برقی کشف شد.

کشف قاچاق میلیاردی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی بیان کرد: مأموران انتظامی لارستان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۱ هزار و ۴۰۰ چاشنی و میخ پرچ بتن، ۹ هزار و ۱۰۰ نخ سیگار و ۴ هزار و ۴۰ بسته تنباکو خارجی قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

سرهنگ یوسفی با بیان اینکه در این خصوص راننده دستگیر و همراه پرونده متشکله به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: ارزش این محموله قاچاق برابر اعلام نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

خودکشی پدر خشمگین پس از قتل مادرزن

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: مردی ۳۴ ساله به علت اختلاف خانوادگی، مادر زن ۴۶ ساله خود را به قتل رساند و زن خود را نیز مجروح کرد.

سرهنگ محمدهاشم قسام اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل در زاهدشهر فسا، بلافاصله ماموران انتظامی بخش شیبکوه به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ۳۴ ساله به علت اختلاف خانوادگی، مادر زن حود را با اسلحه کمری به قتل رسانده و به سمت همسر خود نیز تیراندازی و او را مجروح و پس از آن اقدام به خودکشی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه حال عمومی فرد مجروح رضایت‌بخش است، گفت: قاتل و همسرش به علت اختلاف خانوادگی پرونده‌ای در مرجع قضائی در حال رسیدگی داشته‌اند و دارای ۳ فرزند نیز هستند.

سرهنگ قسام اضافه کرد: این واقعه تلخ و تبعات تلخ‌تر آن برای همسر قاتل و فرزندانش، از اختلافات خانوادگی و کنترل نکردن خشم نشئت گرفته است که با مراجعه به موقع به مشاور خانواده و ریشه یابی مشکلات این زوج و سعی در حل آن، از وقوع این واقعه تاسف بار جلوگیری می‌شد.

کشف تریاک از زین موتورسیکلت

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۱۸ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در بازرسی از زین یک دستگاه موتورسیکلت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: مأموران انتظامی پاسگاه رستاق داراب هنگام کنترل وسایط نقلیه عبوری در محور مواصلاتی بندرعباس-شیراز به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او افزود: راکب بدون توجه به ایست پلیس متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی موتورسیکلت را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه در بازرسی از زین موتورسیکلت ۱۸ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: راکب قاچاقچی که اهل یکی از شهر‌های استان کرمان بود برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سرقت موتورسیکلت در یزد و کشف در آباده

فرمانده انتظامی آباده از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی اظهار کرد: ماموران انتظامی آباده در جهت اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت بلاصاحب که در کنار خیابان پارک بود مشکوک شدند.

او بیان کرد: ماموران در استعلام اولیه از سامانه پلیس مطلع شدند که موتورسیکلت مذکور مسروقه و سابقه سرقت از استان یزد، حوزه کلانتری ۱۵ آزادگان دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سارق با جدیت ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد موتورسیکلت خود را به لوازم ایمنی نظیر قفل سوئیچی، قفل فرمان و سایر وسایلی که از حرکت و یا روشن کردن آن توسط سارقان جلوگیری می‌کند مجهز کنند.

بی احتیاطی راننده ساینا حادثه ساز شد

رئیس پلیس راه سعادت‌شهر از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی اصفهان –شیراز خبر داد.

سرهنگ علیرضا قنبری گفت: در پی اعلام واژگونی یک سواری ساینا در محور شیراز - سعادتشهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله ماموران به همراه نیرو‌های امدادی و کارشناس تصادفات به محل اعزام شدند.

او افزود: پس از حضور ماموران و بررسی صحنه حادثه مشخص شد یک دستگاه سواری ساینا با ۳ سرنشین با تغییر مسیر ناگهانی از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه سعادت‌شهر با بیان اینکه در این حادثه راننده ساینا بدلیل شدت جراحات وارده فوت و ۲ سرنشین آن نیز زخمی و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناس تصادفات علت این حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودکشی حوادث و انتظامی احیای قلبی و ریوی یک دستگاه موتورسیکلت فرمانده انتظامی ماموران انتظامی شهرستان خبر روانه دادسرا مادر ۶۰ ساله دستور کار فقره سرقت سواری پژو یک سواری کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گف: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد