Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه مجله فوتبالی امشب با موضوع بازشگایی نماد استقلال و پرسپولیس  روی آنتن رفت. 

در ابتدا اخباری از اردوی تیم ملی فوتبال جوانان و نوجوانان، تائید شدن پیراهن تیم ملی در جام جهانی و نقل و انتقالات فوتبال پخش شد. 

حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال مهمان این برنامه، گفت: دو روز پیش جلسه خولی با ماجدی و اسکوچیچ داشتیم و برنامه های اینده تیم ملی و اردو بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات پیشین را کنار گذاشتیم و آسیب شناسی کردیم تا در اردوی بعدی این مسائل پیش نیاید‌ امیدوارم فضای آرامی نیز ایجاد شود. 

استیلی گفت: اسکوچیچ درخواست داشت که نوزدهم بازی ها تمام شود اما قرار شد اردو با بازیکنانی که در ایران هستند از بیست و یکم آغاز شود تا بیست و سشم، او همچنین از ما خواست روز بیست و ششم یک بازی تدارکاتی داشته باشد و طی صحبت هایی که با مهدوی کیا انجام دادیم بازیکنان با تیم ملی امید بازی تدارکاتی خواهند داشت. بیست و هفتم نیز به اتریش می رویم.

او گفت: بیست شهرویر اولین روز فیفا دی است و بازیکنانی که خارج از کشور هستند به ما اضافه می شوند. اول مهر اولین بازی را داریم که تا چند روز آینده قراردادش امضا می شود. پنجم مهر نیز مقابل سنگال به دیدار تدارکاتی می رویم و قرارداد آن به صورت قطعی امضا شده است. 

استیلی در پاسخ به اینکه آیا در قرارداد ذکر شده حریفان با بازیکنان به دیدار ایران بیایند عنوان کرد: بله و چون فیفا دی است تمام تیم ها با تمام بازیکنان می آیند‌. مراحل پایانی دیدار با اروگوئه هم انجام شده اما چون تحریم وجود دارد و تیم ها نمی توانند مستقیم از من ما پول بگیرند موضوع مذاکره با تیم ها برای بازی تدارکاتی کمی سخت بود.

مدیر تیم ملی افزود: بازی سومی نخواهیم داشت. می خواستیم روز اول فیفا دی بازی داشته باشیم اما اسکوچیچ معتقد بود به بچه ها فشار می آید. 

او بیان کرد: امروز جلسه ای داشتیم با اقای جعفری و آقای محمدی بخش رئیس ایران ایر، تا پروازمان در تاریخ مشخص شده انجام شود. 

استیلی گفت: کاپ جام جهانی ۱۰ شهریور وارد تهران می شود. با زاکانی صحبت کردیم و قرار شد مراسم در برج میلاد برگزار شود. در مسیری که کاپ از فرودگاه به سمت برج میلاد می رود برنامه ریزی شده که مردم از آن دیدن کنند.

او درباره حضور کاکا و کاسیاس در ایران گفت: سه تن از اعضای فیفا پس از انجام پروتکل توسط ما، به ایران می آیند.

مدیر تیم ملی ادامه داد: تنش ها و صحبت هایی که درباره دو دستگی بود پشت سرگذاشته شده و فدراسیون فوتبال پشت سرمربی است. اتحاد هم قطعا بین بچه ها ایجاد می شود و سعی می کنیم مشکلی بین کادر فنی و بازیکنان نباشد. 

استیلی گفت: شرایط وحید امیری روز به روز بهتر می شود و امیدواریم شهریور به اردو برسد. 

جواد واحدی گفت: باز هم بازشگایی نماد استقلال و پرسپولیس در فرابورس متوقف شد. اواخر سال گذشته پذیره نویسی این دو باشگاه انجام شد اما بازگشایی نمادشان هر بار با مشکلی مواجه شد. 

در ادامه گزارشی درباره وعده های مسئولان در خصوص  زمان بازگشایی نماد سرخابی ها و خلف وعده های انجام شده و قانون مرتبط با افشای اطلاعات سازمان بورس پخش شد. 

امروز قرارداد ها به طور کلی منتشر شد. کارشناسان معتقدند تا زمانی که جزئیات ان در مدال افشا نشود نباید نماد آن ها بازگشایی شود. 

میثم فدایی مدیرعامل شرکت فرابورس کشور گفت: روش عرضه سهام این دو باشگاه به صورت افزایش سرمایه با سلب حق تقدم بوده لذا نیازمند طی سدن فرایندی بوده تا افزایش سرمایه ثبت شود.  پذیره نویسی این دو باشگاه تقریبا شب عید به پایان رسید و تعطیلات کمی این فرآیند را زمان بر کرد. 

فدایی عنوان کرد: این اولین بار است که ما این صنعت را در بازار سرمایه داریم و درباره نحوه افشای این صنعت ها مباحثی مطرح می شود، از طرفی فصل نقل و انتقالات است و ما منتظر تکمیل اطلاعات قرارداد ها هستیم. 

او گفت: در خصوص نحوه افشتی قراردادها، باشگاه ها اطلاع دادند اگر در این برهه سال مالی، قراردادها افشا شود ممکن است به لحاظ تجاری آسیب ببیند لذا امروز درباره نحوه افشا در فصل نقل و انتقالات جمع بندی کردیم و فردا به باشگاه ها ابلاغ می کنیم تا با این فرمت افشا در کدال انجام شد. 

فدایی افزود: درباره قراردادهایی که برای بازیکنان و کادرفنی  مباحث مختلفی وجود دارد و یکی از متغیر های اثر گذار بحث ریسک سقف قرارداد است. در صورت مالی قرارداد ها نمونه هایی را داشتیم که فسخ قرارداد مبلغی به باشگاه خسارت وارد کرده و باید بتوانیم این را نیز افشا کنیم تا سهام داران از آن مطلع شوند. 

واحدی گفت: سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد به قرارداد های استقلال و پرسپولیس ورود خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجله فوتبال نقل و انتقالات قرارداد لیگ برتر فوتبال قرارداد ها انجام شد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است

ایسنا/قزوین سرمربی تیم پیکان با اشاره به اینکه در بازی فردا با شمس‌آذر اگر هر ۲ تیم با بازیکنان جوان بازی کنند هیجان بازی بیشتر می‌شود، گفت: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است، هفته‌های گذشته هم اگر ما کمتر به بازیکنان جوان میدان دادیم به خاطر شرایط سخت جدول بوده و الان با اینکه هنوز شرایط‌مان کاملاً خوب نشده ولی سعی می‌کنیم آرام آرام بازیکنان جوان را به تیم اضافه کنیم.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی دوشنبه شب، ۱۰ اردیبهشت در نشست خبری پیش از بازی مقابل شمس‌آذر با اشاره به اینکه بازی سختی پیش‌روی آن‌هاست، اظهار کرد: بازیکنان پیکان برای بازی مقابل شمس‌آذر انگیزه بالایی دارند چون می‌دانند که با یک تیم جنگنده و دونده بازی دارند بنابراین باید ۹۰ دقیقه بازی را با تمرکز در زمین باشند.

وی ادامه داد: به مجموعه شمس‌آذر تبریک می‌گویم چون تیم خوب و قابل قبولی را ساخته‌اند و من چون خودم در چنین شرایطی بودم می‌دانم تیم‌هایی که از دسته‌های پایین‌ به لیگ برتر صعود می‌کنند کار سختی را پیش‌ روی دارند، اتفاقاتی که برای شمس‌آذر افتاد و شروع فصل با سه امتیاز منفی هم مزید بر علت شد تا شمس‌آذر کار سخت‌تری را در پیش داشته باشد.

سرمربی پیکان تصریح کرد: همه فکر می‌کردند این تیم به مشکل بزرگی بربخورد اما دیدیم که انگیزه همیشه می‌تواند از همه مسائل و حواشی جلوتر باشد، تیم پیکان هم آماده است و تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا فردا بتوانیم با دست پر از زمین بازی بیرون بیاییم و امیدواریم بتوانیم تمریناتی که انجام دادیم و تاکتیک‌هایی که تمرین کرده‌ایم را به درستی در زمین اجرا کنیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران با اشاره به اینکه در بازی فردا اگر هر ۲ تیم با بازیکنان جوان بازی کنند هیجان بازی بیشتر می‌شود، گفت: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است، هفته‌های گذشته هم اگر ما کمتر به بازیکنان جوان میدان دادیم به خاطر شرایط سخت جدول بوده و الان با اینکه هنوز شرایط‌مان کاملاً خوب نشده ولی سعی می‌کنیم آرام آرام بازیکنان جوان را به تیم اضافه کنیم.

عنایتی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره ضعف در خط دفاعی پیکان، خاطرنشان کرد: ما باید روی ساختار دفاعی یک تیم صحبت کنیم، به این صورت که وقتی تیمی گل می‌خورد مطمئناً فشار از جلو روی تیم حریف کمتر بوده است، یعنی بازیکنان جلوتر باید به بازیکنان خط دفاعی کمک کنند و ما سعی کردیم در فوتبال روی گل زدن تمرکز کنیم و ساختار دفاعی را ترمیم کنیم و امیدواریم فردا بتوانیم بدون گل خورده از زمین خارج شویم.

وی اظهار کرد: در فوتبال از دقیقه اول تا آخر باید منتظر اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی باشیم و شاید آنچه تمرین کرده‌ایم در زمین اتفاق نیفتد بنابراین باید صبر کنیم ببینیم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد، آرزو دارم بازی خوبی ببینیم زیرا همه از هر ۲ تیم توقع دارند ضمن اینکه در هفته‌های گذشته بازی‌های جذاب و پرگلی از پیکان شاهد بودیم.

این مربی فوتبال در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره کمبود زمان برای ریکاوری تیم پیکان گفت: من فقط یک سؤال از مسئولان دارم و آن اینکه چه دلیلی وجود داشت بازی شمس‌آذر و پیکان یک روز زودتر از سایر بازی‌ها انجام شود؟ در نیم‌فصل اول هم این اتفاق بارها برای پیکان افتاد که دلیل آن را هیچ وقت متوجه نشدم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • سرخابی‌ها و دیدار نمادین در روز خلیج فارس
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها