Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@20:38:14 GMT

مجری فاکس نیوز: علیه ترامپ طرح اتهام خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۰۶۴۵

مجری فاکس نیوز: علیه ترامپ طرح اتهام خواهد شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، تاکر کارلسون، مجری شبکه فاکس نیوز در برنامه خود در این شبکه پیش بینی کرد علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بعد از جنجال مربوط به تفتیش چند روز قبل اقامتگاهش در ایالت فلوریدای آمریکا توسط ماموران اف.بی.آی برای یافتن اسناد محرمانه کاخ سفید طرح اتهام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلسون گفت: وزارت دادگستری دولت بایدن یا سازمان دولتی دیگری که تحت نفوذ آنها است سرانجام آن کاری که می‌دانید را انجام خواهند داد و آن طرح اتهام علیه دونالد ترامپ است.

کارلسون ادامه داد: «آنها خیلی واضح این کار را انجام خواهند داد. کسی نمی‌داند چطور. شاید آنها ویدیوی دوربین مداربسته از اقامتگاه مار-ئه-لاگو تهیه کنند. ظاهرا برای دریافت این ویدیوها درخواست هم فرستاده‌اند.»

عملیات تفتیش ماموران اف.بی.آی در اقامتگاه ترامپ در هشتم آگوست با مجوز یک قاضی فدرال انجام شد. با وجود این، بسیاری از جمهوری‌خواهان حامی ترامپ معتقدند این اقدام با انگیزه‌های سیاسی انجام شده است.کاخ سفید اعلام کرد، بایدن رئیس جمهور آمریکا از قبل از این عملیات تفتیش بی اطلاع بوده است. هیچ مدرکی ارائه نشده که نشان دهد بایدن قبلاً از این عملیات اطلاع داشته است.

گزارش‌های خبری متعدد فاش کردند که این عملیات تفتیش با هدف یافتن اسناد محرمانه‌ای که ترامپ بدون مجوز از کاخ سفید به اقامتگاهش انتقال داده انجام شده است. اف‌.بی.‌آی و وزارت دادگستری آمریکا هنوز صراحتا اینکه دونالد ترامپ موضوع یک تحقیقات کیفری قضایی در ارتباط با این مساله است را اعلام نکرده و جزئیات چندانی در مورد تحقیقات در این مورد فاش نکرده‌اند.

این اتفاق همچنین منجر به افزایش تهدیدات علیه دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف.بی.آی) در روزهای اخیر شده است.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: فاکس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • «وعده صادق» نتیجه صبر و استقامت است
  • خیزش دانشگاهیان اروپا و آمریکا نشانه بیداری اسلامی است
  • اعتراضات دانشجویی مقامات آمریکا را رسوا کرد/ دشمن از عملیات مقاومت یمن نگران است
  • الحوثی: خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد
  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد