Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب گفت که با وزیر دفاع آمریکا تلفنی درباره ایران صحبت کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بنی گانتس در توییتی نوشت که با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا درباره مجموعه‌ای از مسائل امنیتی و در رأس آنها درباره اقدام‌های لازم برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزوده است که وزیر دفاع آمریکا را در جریان جزئیات عملیات اخیر علیه غزه قرار داده و از کمک آمریکا در ارائه گلوله‌های سامانه ضد موشکی گنبد آهنین به رژیم صهیونیستی تشکر کرده است.

بر اساس این گزارش، دو طرف درباره تحولات جنگ اوکراین و کمک‌های دفاعی که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به کی‌یف کرده است، داده صحبت کردند.

پیش تر شبکه خبری بلومبرگ به نقل از یک دیپلمات اروپایی آشنا به مذاکرات وین که در تماس با مقام‌های آمریکایی است، گزارش داد که اتحادیه اروپا پاسخ ایران به طرح احیای توافق هسته‌ای را سازنده می‌داند.

میانجی‌گران اروپایی هفته گذشته «طرح نهایی» خود را برای احیای برجام به طرفین ارائه کردند. این اتحادیه پیش نویس طرح خود را آخرین امید باقی مانده برای احیای توافق تاریخی با ایران در سال ۲۰۱۵ می‌داند که براساس آن فعالیت‌های هسته‌ای ایران در ازای برداشته شدن تحریم‌های اقتصادی آمریکا از جمله در بخش انرژی محدود می‌شود.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند

ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در صفحه خود در فضای مجازی نوشته است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاه‌های ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • جنبش‌های دانشجویی در آمریکا از جنگ ویتنام تا غزه/اهمیت جنبش کنونی
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • آمریکا نباید از خط‌قرمزها عبور کند
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟