Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ان بی سی، جنگنده‌های ترکیه اهدافی در داخل خاک سوریه و مربوط به ارتش این کشور را هدف قرار دادند.

آمارهای متناقضی از میزان تلفات این حمله منتشر شده و در حالی که یک ناظر جنگ و یک رسانه کردی اعلام کرد که در حمله هوایی ترکیه در شمال سوریه دست کم ۱۱ نفر از جمله سربازان دولت سوریه کشته شدند، برخی منابع دیگر آمار تلفات این حمله را تا ۲۲ نفر هم اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان تلویزیون سوریه نیز ضمن تائید حملات هوایی جنگنده‌های ترکیه، گفت در این حملات به نقاط نظامی در حومه حلب ۳ سرباز کشته و ۶ نفر زخمی شدند.

گفته شده این حمله درست در غرب شهر شمالی کوبانی و در بحبوحه تنش در شمال سوریه بین جنگجویان کرد مورد حمایت آمریکا و مخالفان مسلح مورد حمایت ترکیه صورت گرفته است.

دیده بان سوریه مستقر در لندن گفت که هنوز مشخص نیست که همه قربانیان این حمله سربازان سوری هستند یا خیر؟

«هاوار نیوز»، خبرگزاری مناطق کردی در سوریه نیز از کشته شدن ۱۶ سرباز سوری خبر داد، در حالی که خبرگزاری کرد دیگر به نام «نورث پرس»، از کشته شدن ۲۲ سرباز خبر داد.

وزارت دفاع ترکیه نیز روز سه‌شنبه اعلام کرده بود که ۱۳ شبه‌نظامی مظنون کُرد در پی حمله توپخانه‌ای ترکیه به یک پاسگاه مرزی در نزدیکی شهر بیریجیک در استان سانلی‌ورف کشته شدند. این وزارتخانه گفت که عملیات در منطقه ادامه دارد.

ترکیه از سال ۲۰۱۶ سه عملیات بزرگ فرامرزی را در سوریه آغاز کرده است و در حال حاضر برخی از مناطق در شمال سوریه را در اشغال نیروهای خود دارد. حضور ترکیه در سوریه به صورت غیرقانونی و تا کنون بارها با اعتراض رسمی دولت دمشق روبرو شده است.

کد خبر 5565163

منبع: مهر

کلیدواژه: ان بی سی لندن ایالات متحده امریکا سوریه دولت سوریه ترکیه ایالات متحده امریکا روسیه رژیم صهیونیستی عراق فلسطین سوریه اوکراین تایوان ایران سلمان رشدی ترکیه افغانستان جنگ اوکراین لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک سنگین به کفر شوبا حمله کردند.

کفر شوبا نزدیکترین منطقه مسکونی در جنوب لبنان به پایگاه رویسات العلم نظامیان صهیونیست در بلندی‌های مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های اشغالی کفر شوبا قرار دارد با وجود اینکه منطقه در حدود هفت ماهه گذشته آماج حملات جنگنده‌ها و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته، اما مردم مقاوم جنوب حاضر به ترک این مناطق نیستند.

در تازه‌ترین جنایت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک به کفر شوبا حمله کردند در این حمله قاسم اسعد از اهالی کفر شوبا به شهادت رسید......

مصاحبه مردمی

دیگر خبرها

  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان