Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع آمریکا روز سه شنبه با «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «لوید جی آستین»، وزیر دفاع آمریکا روز سه شنبه با «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی گفتگو کرد.

گفته شده در این تماس تلفنی، وزیر امور خارجه آمریکا عملیات اخیر جوان فلسطینی در بیت المقدس را که منجر به زخمی شدن شهروندان صهیونیستی و آمریکایی شد، محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو طرف در این تماس تلفنی همچنین درباره مسائل امنیتی منطقه‌ای از جمله ایران تبادل نظر کردند. با وجود آن که فعالیت هسته ای رژیم صهیونیستی بدون نظارت آژانس صورت می گیرد، اما مقامات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی مدعی شده اند که اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته ای را نخواهند داد، این در حالی است که صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران بارها طی سال های گذشته از سوی آژانس تائید شده است.

وزیر امور خارجه آمریکا در این گفتگو همچنین درباره ادامه نگرانی‌های واشنگتن در مورد جنگ روسیه در اوکراین گفتگو کرد.

آستین علاوه بر این تاکید کرد که تعهد واشنگتن به امنیت تل آویو همچنان ثابت است.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزای ریانوستی، وزارت خارجه روسیه امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای از رایزنی وزیر امور خارجه عربستان با همتای روس خود خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، رایزنی امروز به صورت تلفنی انجام شده است.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص آمده است: سرگئی لاوروف و وزیر امور خارجه عربستان در مورد چشم انداز توسعه روابط بین دو کشور و نیز موضوع تشدید درگیری ها میان فلسطینیان و (رژیم) اسرائیل گفتگو کردند.

از سوی دیگر، الشرق الاوسط نیز در این باره نوشت: فیصل بن فرحان بن عبدالله وزیر امور خارجه عربستان روز سه شنبه با سرگئی لاوروف همتای روس خود تماس تلفنی داشت.

دو طرف در مورد روابط دوجانبه و موضوعات مورد علاقه دو کشور گفتگو کردند.

کد خبر 6099640

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • توجیه وزیرجنگ اسرائیل برای حمله به رفح در گفتگو با همتای آمریکایی
  • از بتن‌ریزی در اراک تا بتن‌ریزی برای ساخت جزیره هسته‌ای
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو
  • عدم پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس/ گفتگو‌ها به روز دوم کشیده شد