Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش ها از اسپانیا، نماینده منچستریونایتد در شهر مادرید حضور دارد و آنها قصد انجام دو خرید بزرگ را دارند. 

همانطور که تلگراف در انگلیس گزارش داد، منچستریونایتد علاقه شدیدی به جذب کاسمیرو دارد و پیشنهادی 50 میلیون پوندی را برای او آماده کرده است. با توجه به آنکه مادرید 7 هافبک دارد، آنها شاید با رقمی بالا حاضر به مذاکره شوند اما در حال حاضر کاسمیرو چراغ سبز نشان نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مارکا در گزارشی عنوان کرد نمایندگانی از باشگاه منچستریونایتد در شهر مادرید حضور دارند. آنها عصر گذشته (سه شنبه) با مدیران اتلتیکو مادرید و مدیر برنامه ژائو فلیکس در متروپولیتانو و هتل مرکزی مادرید دیدار داشتند. در این جلسه، منچستریونایتد خواهان خرید ژائو فلیکس بود اما روخی بلانکوس با قاطعیت عنوان کرد مخصوصا در چنین برهه ای که فصل آغاز شده، آنها میلی به فروش ندارند. 

مدیران منچستریونایتد جدی هستند و در روزهای آتی باز هم برای خرید فلیکس و کاسمیرو اقدام خواهند کرد. هیجان زیادی در بازار مادرید حاکم خواهد بود. 

اخبار داغ 

هزینه های استقلال و پرسپولیس در فصل جدید + سند تمجید همسر یورگن لوکادیا از هواداران پرسپولیس آژاکس از پیشنهاد سنگین منچستریونایتد برای لیساندرو مارتینز غافلگیر شده بود! مخالفت جوئل گلیزر با جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل راسموس هویلوند به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد)

راسموس هویلوند گل چهارم منچستریونایتد مقابل شفیلدیونایتد را به ثمر رساند.

دانلود (6.7MB)

دیگر خبرها

  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • گل راسموس هویلوند به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد)
  • گل بن بررتون به منچستریونایتد (منچستریونایتد 1-2 شفیلدیونایتد)
  • گل هری مگوایر به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 1-1 شفیلدیونایتد)
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه