Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در صفحه شخصی خود نوشت:

سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان عزیز به میهن اسلامی گرامی باد.
دلیرمردانی که با جهادی از جنس صبر و استقامت، آزادگی و وارستگی را به ما آموختند. آزادمردانی که با حفظ اعتقادات و دلبستگی به اسلام و کشور، موجب افتخار و آبرومندی ملت خود در برابر دشمن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امیر عبداللهیان سیاست خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به صنعت کفش در مستند «پاپوش»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستنداز نگاهی به گذشته تاریخی نوع پاپوش‌های بومی و ملی ایرانیان آغاز می‌شود و با گذری کوتاه به قصه الگو‌ها و طرح‌های مورد استفاده اقوام مختلف می‌رسد.

استفاده از کالای با کیفیت داخلی برای زنده ماندن این صنعت یکی از اهداف اصلی فیلم است. البته تلاش شده است تا با استفاده از گرایش نسل امروز به تنوع در پوشش و میل به برند پوشی، این باور که برند ایرانی هم ارزش افتخار کردن دارد، به بینندگان منتقل شود.

این فیلم درباره صنعت ریشه دار تولید کفش با نگاهی افتخار آمیز؛ ولی گذرا به تاریخچه آن است و همچنین نگاهی علمی، اجتماعی و نقادانه به نوع سلیقه نسل امروز دارد.

مستند۴۰ دقیقه‌ای «پاپوش» به تهیه کننده و کارگردانی امیر یوسفی، با مشارکت دفتر تبلیغات هوشمند و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تولید شده و تکرار آن ساعت ۲۴ بامداد و پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • نگاهی به صنعت کفش در مستند «پاپوش»
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • خلیج فارس برگی از تاریخ پر افتخار و چند‌هزار ساله ایران
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد