Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارت شرکت در جلسه آزمون داوطلبان رشته‌های نقاشی، ارتباط‌ تصویری، آموزش هنر، طراحی پارچه و طراحی لباس، طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری ۱۴۰۱ که دارای آزمون عملی هستند، از امروز توزیع می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست، در اطلاعیه‌ای که سازمان سنجش آموزش کشور برای داوطلبان رشته‌های نقاشی، ارتباط‌ تصویری، آموزش هنر، طراحی پارچه و طراحی لباس، طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری ۱۴۰۱ که دارای آزمون عملی هستند،صادر کرده آمده است: آزمون عملی رشته‌های نقاشی، ارتباط‌تصویری و آموزش هنر، طراحی پارچه و دوخت لباس صبح روز جمعه ۲۸ مرداد و آزمون رشته‌های طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری عصر روز جمعه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر این اساس، اگر داوطلبان بنا به هر دلیلی موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی یا طراحی نشوند،باید با همراه داشتن دو قطعه عکس و کارت‌شناسایی معتبر، در روزهای برگزاری آزمون به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص در شهرستان محل برگزاری آزمون مراجعه‌کنند. 

کارت شرکت در آزمون این رشته‌ها از امروز چهارشنبه، ۲۶ مرداد تا فردا پنج‌شنبه ۲۷ مرداد از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل‌ مشاهده و دریافت است.

همچنین متقاضیان شرکت در آزمون در صورت هرگونه مغایرت یا اشکال در کارت ورود به جلسه می‌توانند روز پنج‌شنبه، ۲۷ مرداد از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصر همان‌روز از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به نماینده رفع نقص این سازمان مستقر در باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون مراجعه‌کنند. 

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است که متقاضیان می‌توانند برای پاسخ به پرسش‌های خود تا روز پنج‌شنبه ۲۷ مرداد از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۴ تا ۱۶ تماس بگیرند. همچنین بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان یا شماره تلفن ۴۲۱۶۳ پاسخگوی متقاضیان است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: کنکور ۱۴۰۱ ، کارت شرکت در رشته‌های عملی کنکور

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کنکور ۱۴۰۱ کارت شرکت در رشته های عملی کنکور کارت شرکت سازمان سنجش آزمون عملی رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد

به گزارش حوزه سایر رسانه‌های خبرگزاری تقریب، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد
  • اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد