Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود پایان مسابقات پاراتنیس روی میز در بازی‌های کشورهای اسلامی، میزبان از پرداخت دستمزد برخی داوران امتناع کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بازی‌های کشورهای اسلامی در حالی به میزبانی قونیه برگزار می‌شود که ترکیه از امتیاز میزبانی خود برای کسب جایگاه نخست به خوبی استفاده کرده و این موضوع در برخی رشته‌ها از جمله تنیس روی میز به خوبی قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یکی از داوران ایرانی در این رویداد، قرعه‌کشی مسابقات پاراتنیس روی میز سه بار عوض شد و دلیلش دخالت ترکیه برای گرفتن قرعه‌ای راحت‌تر بود و درخواست قرعه‌کشی برای بار سوم توسط مربی تیم ملی ایران صورت گرفت.

در بخش تیمی هم بازی نخست نمایندگان کشورمان در سه کلاس برگزار شده با ترکیه بود که با شکست ایران همراه بود. در نهایت سه مدال طلایی بازی‌ها برای ترکیه ثبت شد.

نکته دیگر پرداخت نشدن حق‌الزحمه برخی داوران است. زهرا میربابایی یکی از داوران قضاوت کننده در مسابقات پاراتنیس روی میز در این باره گفت: به جز سیمین رضایی سرداور و دلیر هروی، سایر داوران حق‌الزحمه ای دریافت نکرده‌اند و به آنها گفته شده برای دریافت پول‌شان باید به کمیته ملی المپیک کشور خود مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: حق‌الزحمه برخی داوران کشتی هم پرداخت نشده است.

این مسائل در حالی مطرح می‌شود که کمیته برگزاری مسابقات، مسئولیت پرداخت حق‌الزحمه داوران را در رویدادهای ورزشی برعهده دارد.

بازی‌های کشورهای اسلامی| پاراتنیس روی میز 9 مدالی شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس روی میز بازی های کشورهای اسلامی تنیس روی میز بازی های کشورهای اسلامی بازی های کشورهای اسلامی پاراتنیس روی میز حق الزحمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان حریف تراکتور شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ظهر امروز (دوشنبه) در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد که بر این اساس، هشت تیم پایانی جام‌حذفی رقبای خود را شناختند.

بر این اساس، تراکتور باید در این مرحله از مس رفسنجان پذیرایی کند.

بنا بر برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مرحله یک چهارم نهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، مرحله نیمه نهایی ۲۴ یا ۲۵ خرداد و مرحله فینال ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد.

بر اساس قرعه‌کشی سازمان لیگ، مرحله جام حذفی فوتبال ایران به این شرح است:

بازی ۱: تراکتور - مس رفسنجان

بازی ۲: چادرملو - آلومینیوم اراک

بازی ۳: گل‌گهر - هوادار

بازی ۴: سپاهان - ملوان

همچنین با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که برنده بازی‌های ۳ و ۴ (نیمه نهایی ۱) و برنده بازی‌های ۱ و ۲ (نیمه نهایی ۲) در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند. همچنین مشخص شد که برنده نیمه نهایی ۱ به عنوان میزبان و برنده نیمه نهایی ۲ به عنوان مهمان در فینال جام حذفی حضور خواهند داشت.


دیگر خبرها

  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟