Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش چهارمحال‌ و بختیاری، در این دوره از مسابقات در ماده پنجگانه سجاد صلاحی از آذربایجان شرقی، ابوالفضل  سلطانی از همدان و مبین فاتحی از آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند.

همچنین در ماده ۱۱۰ متر با مانع ابوالفضل سلطانی از همدان اول شد، ابوالفضل صفری کهوند از همدان و سجاد صلاحی از آذربایجان شرقی در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماده پرش طول پنجگانه امیررضا پروانه از کرمانشاه، امیرمهدی میرزاییان از  زنجان، امیر محمد آقازاده از اردبیل اول تا سوم شدند و در ماده پرش طول مقدماتی سید رضا حسینی و سعید خوش اقبال از گلستان و یونس ستاریان از البرز مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین ماده ۸۰۰ متر نهایی مازیار قراگوزلو از البرز، امیرعلی خانی از خراسان رضوی و یاسین مرادقلی از سیستان و بلوچستان اول تا سوم شدند و در ماده ۲۰۰ متر مقدماتی علی ابراهیمی از زنجان، محمد یاسین رستمی فتوح از همدان و دانیال محمدی از آذربایجان شرقی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

ماده پرتاپ وزنه پنجگانه امیررضا پروانه از کرمانشاه، امیر مهدی میرزایی از زنجان، امیر محمد آقازاده از اردبیل و در ماده ۲۰۰ متر با مانع نهایی محمد یاسین گل محمدی از همدان، حسین ارضی رومی از زنجان، سید حسین موسوی از خراسان رضوی مقامهای اول تا سوم شدند.

در ماده پرش ارتفاع پنجگانه امیررضا پروانه از کرمانشاه اول شد، امیر مهدی میرزایی از زنجان و  امیر محمد آقازاده از اردیبل به مقام دوم و سومی رسیدند و در ماده ۸۰۰ متر پنجگانه امیر رضاپروانه از کرمانشاه، امیر مهدی میرزایی از از زنجان و امیر محمد آقازاده از اردبیل مقامهای اول تا سوم کردند.

همچنین ماده ۴۰۰متر با مانع محمد یاسین گل‌محمدی از همدان، حسین ارضی رومی از زنجان و سیدحسین سیدموسوی از خراسان رضوی مقامهای اول تا سوم را کسب کردند و در ماده پرش طول نهایی سعید خوش اقبال از گلستان، سید رضا حسینی گلستان و محمد قلاش از بوشهر پنجگانه سجاد صلاحی از آذربایجان شرقی، ابوالفضل سلطانی از همدان و آرتین هدایت از تهران اول تا سوم شدند.

در ۲۰۰متر نهایی رامان پیری از کردستان، محمدیاسین رستمی فتوح از همدان اول و دانیال محمدی از آذربایجان شرقی به صورت مشترک دوم شدند و در  ۳ هزار متر نهایی امیرحسین خداکرمی از همدان، محمد خلیلیان از چهارمحال و بختیاری و ابوالفضل داوودی از خوزستان اول تا سوم شدند و درماده پرتاب نیزه نهایی محمد هادی از گلستان، امیررضا خادمی و بهرام مرادی از لرستان اول تا سوم شدند.

سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمان ورزش  دانش آموزان  پسر سراسر کشور از ۲۲ تا ۲۷ مردادماه در ۲ رشته دو و میدانی و شطرنج در حال برگزاری است.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری دوومیدانی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری دوومیدانی شهرکرد چهارمحال وبختیاری دوومیدانی دانش آموزان امیر محمد آقازاده آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند اول تا سوم ماده پرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی ،در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.
نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6088727

دیگر خبرها

  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت