Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، یعقوب هوشیار، در بازدید از پروژه اتوبان ولایت افزود: اتوبان ولایت از ابرپروژه‌های شهرداری تبریز است که علاوه بر تسهیل تردد شهروندان در شمال‌ شرق این شهر و کاهش ترافیک، می‌تواند به عنوان پدافند غیرعامل نیز عمل کند.

وی با تاکید بر اتمام این پروژه مطابق با زمانبندی موجود، اظهار داشت: خاکریزی دیوار حایل پل حضرت ولیعصر (عج) به طول ۳۰۰ متر انجام شده است و مانعی برای اجرای آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تبریز گفت: قالب‌بندی و بتن‌ریزی دیوار حایل (۱۰۰ متر میانی) انجام شده و پی‌کنی و اجرای فونداسیون دیوار حایل ( ۱۰۰ متر انتهایی)  نیز در دست اقدام است.

هوشیار، ادامه داد: نیاز به برخی تملک ها نیز در این مسیر وجود دارد که تا هفته آینده برآورد هزینه و  نقشه‌های اجرایی سه کیلومتر اول نقشه اتوبان آماده می‌شود.

وی در بازدید از پل های میدان شهید فهمیده نیز با بیان اینکه آخرین مراحل ساخت عرشه پل‌های میدان شهید فهمیده و نصب آن در ماه‌های آتی انجام می شود، گفت: تا یک ماه آینده باید کار ساخت عرشه پل‌های میدان فهمیده به اتمام رسیده و آماده نصب باشد.

شهردار تبریز گفت: خاکبرداری و بتن‌ریزی در این پروژه باید مطابق برنامه زمانبندی موجود انجام شود و فضای  پیرامون کارگاه عمرانی و پیاده‌روهای موجود برای استفاده شهروندان باید آزادسازی و تنظیف شود.

هوشیار، با اشاره به اینکه پروژه مطابق برنامه زمانبندی و روزشمار نصب‌شده پیش‌ می‌رود، افزود: پل‌های میدان شهید فهمیده نقش مهمی در تسهیل تردد شهروندان در میدان فهمیده و هدایت خودروها به سمت اتوبان پاسداران خواهد داشت و مطابق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، شهرداری تبریز برای اجرای پل های غیرهمسطح میدان شهید فهمیده و اتوبان ولایت این کلان شهر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه می کند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز طرح های عمرانی شهرداری تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز طرح های عمرانی آذربایجان شرقی تبریز طرح های عمرانی شهرداری تبریز میدان شهید فهمیده اتوبان ولایت پل های میدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«محمدرضا میرتاج‌الدینی» از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

به نظر بنده اکثریت کماکان با فراکسیون نیروهای انقلابی مجلس همسو خواهند بود البته اقلیت این مجلس از مجلس گذشته قوی‌تر بوده و شامل نیروهای مستقل، اعتدالی و اصلاح طلب خواهند بود.

مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

اصلاحات در نظام بانکی، اصلاح ساختار بودجه برای حذف کسری بودجه و حمایت از تولید و صنعت برای اشتغال جوانان

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اولویت من بوده و اکنون در مجلس فعلی هم عضو این کمیسیون هستم.

مهمترین چالش استان را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

مهمترین چالش استان تنش آبی است که راهکار آن انتقال آب ارس به تبریز بوده تا مشکل آب شرب، صنعت و کشاورزی تبریز را برطرف کرد و چالش دوم احیای دریاچه ارومیه است که باید برنامه‌های جدی و عملیاتی اجرا شود و ۲۷ برنامه وجود دارد که برخی اجرا و برخی نشده است.

خط انتقال آب از کانی سیب به دریاچه ارومیه در فاز اول به اتمام رسیده و تکمیل فازهای بعدی باید پیگیری شوند.

انتقال آب از دریاچه وان ترکیه به ارومیه موضوع دیگر بوده پیشنهاد می‌کنم نیروگاه هزار مگاواتی احداث شود که برق آن به ترکیه و آب آن به ایران برسد و همکاری برد برد میان جمهوری اسلامی ایران و ترکیه است.

موضوع بعدی تکمیل خط راه آهن میانه به تبریز بوده که تا ایستگاه خاوران تکمیل شده و ۲۳ کیلومتر از خاوران به تبریز باقی مانده و باید عملیاتی شود.

مورد بعدی می‌توان به خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز و چشمه ثریا اشاره کرد که ۸۰ کیلومتر آن نیازمند ارتقا و ۲۲۰ کیلومتر باید احداث شود و سندی نیز بین ایران و ترکیه توسط وزرا امضا شده و باید عملیاتی شود.

کد خبر 6080936

دیگر خبرها

  • ۹ راهکار موثر برای کاهش وزن در زنان بالای ۳۰ سال
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی
  • تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • این ویتامین‌هادر کاهش یبوست موثر هستند
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد