Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله « قربانعلی دری نجف‌آبادی» و « فرزاد مخلص‌الائمه» در این پیام که نسخه‌ای از آن روز چهارشنبه به دست ایرنا رسید، آورده‌اند: بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین فرزندان روح‌الله به میهن اسلامی یادآور استقامت و پایمردی آزادگان سرافراز و گواه روشنی بر ایمان بالا و روحیه سلحشوری و مجاهدت ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح است که با دستان خالی و اراده‌ای پولادین نشأت گرفته از نهضت سرخ عاشورا و با تاسی از رهبری‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی(ره) از ‌کیان ایران اسلامی دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام آمده است: آزادگان در دفاع مقدس با تاسی به عاشورا جنگیدند و بعد از اسارت نیز در جهت حفظ آرمان های اسلام نقش خود را به خوبی ایفا کردند. هر لحظه اسارت این اسوه های صبر و استقامت جزو اسناد پر افتخار ملت ایران محسوب می شود. اسنادی که می توان از لابه لای آنها اعتراف صریح دشمن را به ناتوانی در برابر اراده آهنین فرزندان ملت ایران مشاهده کرد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: کارنامه سراسر افتخار آزادگان سرافراز به عنوان اسوه‌های استواری، الگویی جاودانه از جهاد و مقاومت است که حقانیت دفاع مقدس مردم ایران، عظمت اسلام و اقتدار ایران اسلامی را در برابر جهانیان به اثبات رسانده است.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانبان فرارسیدن ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان عزیز و سرافراز به میهن اسلامی را به عموم مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز استان مرکزی تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال تمنا داریم به همه ما توفیق خدمتگزاری خالصانه و مجاهدانه در راه سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی را عنایت فرماید.

برچسب‌ها سالروز بازگشت آزادگان به کشور اراک استان مرکزی استانداری مرکزی امام جمعه اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز بازگشت آزادگان به کشور اراک استان مرکزی سالروز بازگشت آزادگان به کشور اراک استان مرکزی استانداری مرکزی امام جمعه اراک ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم پرسپولیس، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا را تبریک گفت و نوشت:

تبریک به کادرفنی و بازیکنان شایسته تیم ملی فوتسال بابت قهرمانی آسیا. دمتون گرم دل مردمو شاد کردید.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900762

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی