Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@14:02:20 GMT

دستگیری یک سارق فرا استانی در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۱۶۱۵

دستگیری یک سارق فرا استانی در خرمشهر

سرهنگ سهراب حسین‌نژاد ، رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت : کارآگاهان پلیس یک سارق مسلح را پس از بررسی میدانی از محل وقوع سرقت‌ها و کار اطلاعاتی در ارتباط با سرقت‌های صورت گرفته شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

به گفته او این متهم که تحت تعقیب پلیس شهرستان‌های اهواز، آبادان و استان یزد بود و از دستگیری تا کنون نیز به سه فقره سرقت مسلحانه، یک فقره سرقت به‌عنف و یک فقره سرقت عادی منزل اعتراف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت : در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه خودروی پژو بکار رفته در سرقت‌ها و یک جفت پلاک سرقتی کشف شد.                                  

این مقام انتظامی تاکید کرد تحقیقات جهت کشف سایر جرائم احتمالی و دستگیری همدستان سارق در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ حسین نژاد گفت : پس از وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و به‌عنف منزل در شهرستان خرمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت مسلحانه فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد