Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکای امروز همان آمریکای ۲۸ مرداد است و سطح و عمق نگاه مستکبرانه آنها به دیگر کشورها هیچ تغییری نکرده است.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۶ مردادماه) مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی می‌دارم و به همین مناسبت به روان پاک سید آزادگان یعنی مرحوم سید علی اکبر ابوترابی فرد درود می‌فرستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

وی بیان کرد: جمعیت آزادگان و خانواده‌های صبور آنان ذخیره‌های ارزشمند کشور هستند که آرامش و آسایش بهترین سال های عمر خود را فدای حفظ ایران اسلامی و امنیت مردم کرده‌اند. ایران تا همیشه قدردان آزادگان سرافراز خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در آستانه سالروز کودتای آمریکایی ۲۸ مرداد نیازمند تأکید است که ملت ایران هرگز فهرست بلندبالای دشمنی، پیمان شکنی، بدعهدی، غارت، جنایت و دخالت قدرت‌های خارجی به خصوص ایالت متحده آمریکا را به عنوان سند افشای ماهیت مستکبران فراموش نمی‌کند و همواره در مقابل چشم خواهد داشت.

در حال تکمیل…

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت قالیباف کودتای 28 مرداد مجلس شورای اسلامی آمریکا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد