Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مربی تیم نونهالان فولاد خوزستان گفت: متاسفانه گاهی برخی خانواده‌ها می‌خواهند فرزند خود را به زور در مسیر فوتبال قرار بدهند و این مشکل در ابتدای هر فصل گریبان‌گیر مربیان تیم‌های پایه به خصوص در استان خوزستان شده است.

امیر علافپور در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: باشگاه فولاد خوزستان یکه‌تاز تیم‌های پایه در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه گفته شده، حفظ موفقیت از به دست آوردن آن سخت‌تر است و این باشگاه ثابت کرده در هر دو مورد سربلند بوده است. طی دو سه سال اخیر نیز ۹۸ درصد بازیکنان تیم‌های پایه فولاد، خوزستانی هستند و به عبارتی دیگر در آینده‌ای نزدیک و پس از رشد این بازیکنان و حضور در تیم بزرگسالان بار دیگر شاهد شکوفایی فوتبال خوزستان و کسب جایگاه نخست فوتبال در تمامی رده‌ها خواهیم بود. 

وی با بیان این‌که در تیم نونهالان فولاد از ظرفیت بازیکنان بومی استفاده می کنیم، ادامه داد:‌ در فصل جدید لیگ برتر نونهالان کشور نیز به دنبال حضور  پر قدرت در مسابقات هستیم و برای دفاع از عنوان قهرمانی با برنامه‌ریزی دقیق از سوی آقای راهرواحمدی سرمربی توانمند و سازنده فوتبال خوزستان، مسابقات لیگ برتر زیر۱۴ سال باشگاه های استان را زیر نظر داریم و به شهرهای مختلف استان سفر کردیم و با مدیران و مربیان باشگاه‌ها در ارتباط نزدیک بوده و هستیم. خود را نماینده این عزیزان در باشگاه فولاد که متعلق به همه مردم استان است می دانیم و استفاده از بچه‌های خاک خورده و با استعداد در استان یکی از  اهداف مهم کادر فنی و مدیریتی باشگاه بوده و با انتخاب بازیکنان نخبه باشگاه‌ها و پرورش آن‌ها ادامه‌دهنده راه این زحمت‌کشان خواهیم بود. مریبان فوتبال پایه سهم زیادی در پرورش و معرفی بازیکنان مستعد به فوتبال کشور دارند و در این راه متحمل زحمات زیادی می‌شوند که باید قدردان زحمات آن‌ها بود.

مسوول سراستعداد یاب فوتبال اهواز درباره نحوه استعدادیابی توسط مربیان رده‌های پایه فوتبال نیز گفت:  تصریح کرد: آکادمی های فوتبال نقش پررنگی دارند. افراد و مربیان در آن‌جا می توانند کشف استعداد کنند. برخی خانواده‌ها با توجه به توانایی‌های فرزندان‌شان واقعیت را بپذیرند که استعدادشان در ورزشی غیر از فوتبال نمایان خواهد شد اما به زور می‌خواهند فرزندان‌شان را راهی تیم‌های مطرح باشگاه‌های فوتبال کنند و نمی‌دانم کسی نیست به آن‌ها بگوید که شما جزو مستعدان ورزش فوتبال نیستید. متاسفانه گاهی برخی خانواده‌ها فرهنگ غلطی دارند و می‌خواهند فرزند خود را به زور در مسیر فوتبال قرار بدهند. این مشکل در ابتدای هر فصل گریبان‌گیر مربیان تیم‌های پایه به خصوص در استان خوزستان شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان فوتبال برخی خانواده ها تیم های پایه باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هم‌مسیر اتیسم، دوی نمادین با هدف آگاهی‌بخشی اتیسم است، گروه های مختلف جامعه مسافتی را با بزرگسالان اتیسم هم‌قدم شده و متعهد می‌شوند اتیسم را به جامعه معرفی کنند.

اولین رویداد "هم‌مسیر اتیسم" اردیبهشت ماه سال گذشته در تهران توسط انجمن اتیسم ایران شکل گرفت و امسال هم‌زمان در سه شهر و با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مدیرعامل انجمن اتیسم ایران گفت: آگاهی‌بخشی برای اتیسم ضروری است، خانواده‌های اتیسم در جامعه‌ای آگاه می‌توانند از انزوا خارج شده و فعالیت‌های عادی یک زندگی را انجام دهند. بزرگسالان اتیسم دغدغه‌های زیادی دارند که نه درک می‌شود و نه شنیده می‌شود. ظاهرشان عادی است اما دنیا را طور دیگری می‌بینند و لمس می‌کنند. علی‌رغم توانمندی‌هایی که دارند شغل مناسبی نداشته و اکثرا در بازه بیست تا چهل سالگی نیز در کنار خانواده هستند و به استقلال نمی‌رسند. اگر جامعه‌ای آگاه و کسب‌وکارهای دوستدار اتیسم داشته باشیم، شرایط برای حضور این عزیزان فراهم می‌شود.

"هم‌مسیر اتیسم" هر سال هم‌زمان با ماه جهانی آگاهی‌بخشی اتیسم برگزار شده و گروه‌های مختلف می‌توانند با بزرگسالان اتیسم و خانواده‌هایشان هم قدم شوند.

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است