Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد راستینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در حال حاضر همه شرایط قانونی جهت ارتقای بخش فرخشهر به شهرستان فراهم شده است و حالا وظیفه مسئولان است که این موضوع را پیگیری کنند.

نماینده شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مطالبه ارتقای بخش فرخشهر به شهرستان بیش از ۱۰ سال است مطرح و پیگیری‌های فشرده‌ای در این خصوص انجام شده است و ظرف ۲ سال گذشته این مطالبه به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله اول طرح در استان تکمیل و اشکالات رفع شد در دولت گذشته طرح به وزارت کشور رفت و تصویب شد و به کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت ارجاع شد اما متاسفانه در روزهای پایانی دولت گذشته چون زمان مشخصی برای مطرح شدن در هیات دولت مشخص نشده بود عملا طرح متوقف شد و به دلیل ایراداتی که در بندهای طرح گرفته شده بود برگشت خورد.

راستینه اضافه کرد: در دولت جدید این طرح مجدد مورد توجه قرار گرفت و اشکالات طرح برطرف شد و یک اجماع میان روستاها و دهستان‌های این بخش شکل گرفت و طرح در وزارت کشور تأیید شد.

تا حصول نتیجه پیگیر شهرستان شدن فرخشهر هستم

وی عنوان کرد: بنده به عنوان نماینده مردم به صورت ویژه پیگیر این موضوع هستم و امیدوارم مسئولان مربوطه عنایت ویژه‌ای داشته باشند و پیگیری کنند تا این مطالبه به ثمر بنشیند.

نماینده شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مردم باید با یکدیگر متحد و همدل در کنار هم باشند و هیچ کس نباید بیش از خواسته قانونی مطالبه کند.

وی افزود: در قانون ساز و کار ارتقای یک بخش به شهرستان مشخص شده است و همه باید به قانون تمکین کنیم.

راستینه اضافه کرد: این طرح از لحاظ قانونی به تصویب رسیده است و اینکه پیش‌بینی برای ابلاغ آن بستگی به این دارد که در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت چه مواردی مورد توجه قرار بگیرد و مسئولان به عنوان مطالبه جدی آن را پیگیری کنند.

انتهای پیام/68024

 

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد راستینه نماینده شهرستان شهرکرد بن و سامان در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر

مهدی قاسمی از اجرای حکم قطعیت یافته قضایی و تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری با موضوع رفع تصرف از اراضی ملی پلاک فرخشهر خبر داد و گفت: به دنبال اجرای این حکم، تصرفات غیر قانونی شامل ساخت و ساز و کاشت درخت و ایجاد استخر به مساحت ۲۰ هزار مترمربع در اراضی ملی پلاک فرخشهر خلع ید شد.

بیشتر بخوانید

تخریب یک ملک در خیابان عمان شهرکرد

قاسمی افزود: این اقدام با دستور معاون دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد و با حضور یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و پشتیبانی ماموران کلانتری ١۵ فرخشهر صورت گرفت.

به گفته وی؛ مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، تصرف و یا ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی می توانند موارد را از طریق شماره تلفن ١۵٠۴ و  سامانه ١٣٩ به صورت ٢۴ ساعته و شبانه روزی به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام آبی‌ها؛ استقلال خلیج فارس؟ همه چیز باید قانونی باشد!
  • اولین موضع رسمی وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد