Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:27:46 GMT

ائتلاف متجاوز سعودی ۱۶۳ بار آتش بس در یمن را نقض کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۱۸۱۱

ائتلاف متجاوز سعودی ۱۶۳ بار آتش بس در یمن را نقض کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه المسیره، منابع یمنی از نقض مکرر آتش بس از سوی ائتلاف متجاوز سعودی در ۲۴ ساعت اخیر خبر می‌دهند.

بنابراین گزارش، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۳ مورد نقض آتش بس در یمن از سوی ائتلاف متجاوز سعودی رخ داده است.

در این میان، ۳۷ مورد نقض آتش بس از طریق پرواز هواپیماهای شناسایی و پهپادهای تهاجمی در حریم هوایی استان‌های مأرب، تعز، حجه، صعده، الضالع، الحدیده و دیگر مناطق مرزی رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۹۱ مورد نقض آتش بس از طریق تیراندازی به منازل شهروندان یمنی و مواضع ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در استان‌های مأرب، تعز، حجه، صعده، الضالع، البیضاء، الحدیده و دیگر مناطق مرزی ثبت شده است.

همچنین ۲۴ مورد از موارد نقض آتش بس از طریق حملات توپخانه ای نظامیان مزدور سعودی علیه مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان‌های مأرب، تعز، حجه، صعده، الحدیده و دیگر مناطق مرزی اتفاق افتاده است.

گفتنی است آتش بس در یمن در روز دوم آگوست جاری به مدت دو ماه دیگر تمدید شد، اما ائتلاف متجاوز سعودی همچنان با نقض مکرر این توافق، از اجرای بندها و مفاد آتش بس که در زمینه کاهش محاصره همه جانبه مردم یمن است، خودداری می‌کند.

کد خبر 5565254 محمدعلی تخت رونده

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش بس یمن ائتلاف سعودی یمن ایالات متحده امریکا روسیه رژیم صهیونیستی عراق فلسطین سوریه اوکراین تایوان ترکیه سلمان رشدی ایران افغانستان دونالد ترامپ جنگ اوکراین ائتلاف متجاوز سعودی نقض آتش بس آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، امیرابراهیم رسولی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار می‌شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار می‌کند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی ادامه داد: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی از آن‌ها و رفتارشان عبور می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • خاندوزی: گفت‌و‌گوی سازنده‌ای با همتای سعودی داشتیم
  • خاندوزی: گفت و گوی سازنده ای با همتای سعودی داشتیم
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت