Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس از جلسه غیر علنی نمایندگان با دبیر شورای‌عالی امنیت ملی، وزیر امور خارجه و علی باقری درباره روند مذاکرات هسته‌ای خبر داد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از جلسه غیر علنی نمایندگان با علی شمخانی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و علی باقری مذاکره کننده ارشد کشورمان  خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جلسه ساعت 11 امروز (سه‌شنبه 26 مرداد ماه)برگزار می‌شود و قرار است که میهمانان جلسه غیر علنی توضیحاتی و گزارشی پیرامون آخرین روند مذاکرات هسته‌ای به وکلای‌ملت ارائه دهند.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: پس از ارائه گزارش مسئولان وزارت خارجه و مذاکره کننده ارشد کشورمان، نمایندگان نیز نقطه نظرات و دغدغه‌های خود را پیرامون مذاکرات و گزارش مطرح شده عنوان می‌کنند.

به گزارش ، روز گذشته نیز جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، علی باقری مذاکره کننده ارشد کشورمان و حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه پیرامون روند مذاکرات هسته‌ای برگزار شده بود.

انتهای‌پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مذاکرات هسته ای امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل