Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@04:47:06 GMT

۴۳ طرح در میبد آماده بهره برداری است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۱۹۱۷

۴۳ طرح در میبد آماده بهره برداری است

سید جمال سجادی پور گفت: برای بهره برداری از این طرح‌ها ۱۳۷ میلیارد تومان از اعتبارات دولتی و ۴۴۹ میلیارد تومان از اعتبارات بخش خصوصی و در مجموع ۵۸۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

او می گوید: همه دستگاه‌ها موظف هستند طرح‌های قابل افتتاح خود در هفته دولت را به صورت ویژه دنبال و گزارش آن را در قالب فیلم و کلیپ و عکس تا دو روز آینده به اداره کل خود ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار میبد گازرسانی به ناحیه صنعتی میبد۲، آسفالت خیابان آیت الله نائینی، بهره برداری از ایستگاه‌های برداشت آب شرب، روشنایی بلوار راه آهن، بهره برداری از واحد ۵۰۰ راسی پرورش بز مورسیا، افتتاح کاشی ونوس و کلنگ زنی جاده سلامت ندوشن ـ صدرآباد از جمله این طرح‌ها عنوان کرد.

سجادی پور گفت: با  بهره برداری از این طرح‌ها اشتغال ۱۱۵ نفر در میبد فراهم می شود.

او می گوید: همه دستگاه‌ها  تلاش خود را برای بازتاب خبری طرح‌های هفته دولت در قالب کلیپ و عکس در کانال‌ها و فضای مجازی با هدف آگاهی مردم بکار گیرند.

سجادی پور گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای جهاد تبیین از اقدامات دولت و نظام در خدمتگذاری به مردم است و باید برای ارتقای شاخص‌های شهرستان در این راستا قوی عمل شود.

او بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، تشکیل جلسات با گروه‌ها و اقشار، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، بازدید از ادارات شهرستان، تولید اینفوگرافی و کلیپ و امیدآفرینی بین مردم را از برنامه‌های هفته دولت در شهرستان میبد بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح های عمرانی هفته دولت گازرسانی بهره برداری هفته دولت طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،احیاجاهدی در این بازدید از نزدیک موارد و مشکلات تاسیسات فاضلاب سلماس را بررسی و نسبت به رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد.  در این بازدید مقرر شد در اسرع وقت تعمیر و اصلاح سیستم دانه‌گیر، سرویس تابلو‌برق دیزل ژنراتور، تعمیر بلوئر‌های معیوب، سیستم گرمایشی، سیستم روشنایی و دوربین‌های حفاظتی در دستور کار امور آب و فاضلاب سلماس قرار گیرد. در این بازدید امیدنژاداسد سرپرست امور آب و فاضلاب سلماس نیز با یادآوری مسائل و مشکلات بخش بهره‌برداری فاضلاب اظهار داشت: در سال گذشته با استفاده از مشارکت‌های مردمی، ۱/۵ کیلومتر شبکه فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

دیگر خبرها

  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه