Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ایزدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حمل غیررسمی آرد در استان باعث شده بود تا تخلفاتی مثل توزیع خارج از شبکه اتفاق بیفتد که با انتقال توزیع آرد از خبازان به شرکت‌های رسمی حمل و نقل این موضوع برطرف خواهد شد.
وی با بیان اینکه ماهانه ۱۰ هزار تن آرد یارانه شماره یک و ۲ در استان توزیع می‌شود، گفت: ورود شرکت‌های حمل و نقل با داشتن کامیون و کامیونت‌های ویژه حمل که دارای علایم مشخصی هستند، باعث افزایش نظارت در توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایزدی تصریح کرد: یک شرکت‌ حمل و نقل از زیر مجموعه تعاون روستایی برای توزیع آرد در شهرستان‌های قزوین، تاکستان و آوج و شرکت بین المللی حمل و نقل خلیج فارس با هدف توزیع آرد در شهرستان‌های بویین زهرا، البرز و آبیک در نظر گرفته می‌شود.
این مسؤول با بیان اینکه توزیع نظام مند حمل آرد در استان قزوین از ۲۴ شهریور سال جاری اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: واقعی‌تر شدن هزینه‌های حمل و نقل، توزیع به موقع و ایمن، ردیابی خودروهای حمل با امکان جی پی اس، جلوگیری از توزیع خارج شبکه و صدور بارنامه از عمده مزایای اجرایی شدن توزیع نظام مند آرد در استان قزوین است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آرد نانوا استان قزوین نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آرد نانوا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آرد نانوا استان قزوین نانوایی آرد در استان استان قزوین توزیع آرد حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مراسم واگذاری سهام عمده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس یک هفته قبل در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که حالا پس از هفت روز نامه این واگذاری به دست فدراسیون فوتبال رسید.

ابراهیم بازیان، سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی، در نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را با واگذاری سهام 85 درصدی اعلام کرد.

در نامه بازیان برای رئیس فدراسیون فوتبال عنوان شده که سهام 85 درصدی باشگاه استقلال به‌طور  تفکیک شده با واگذاری «5 درصد به گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس»، «20 درصد به شرکت پتروشیمی پارس»، «20 درصد به شرکت پتروشیمی بوعلی سینا»، «20 درصد شرکت پتروشیمی تندگویان» و «20 درصد شرکت پتروشیمی بندر امام» انجام شده است.

همچنین در نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی برای رئیس فدراسیون فوتبال عنوان شده که سهام 85 درصدی باشگاه پرسپولیس نیز به طور تفکیک شده با واگذاری «30 درصد به بانک شهر»، «20 درصد به بانک تجارت»، «20 درصد به بانک ملت»، «5 درصد به بانک صادرات»، «5 درصد به بانک رفاه» و «5 درصد به بانک اقتصاد نوین» صورت گرفته است.

در نامه بازیان آمده است:
«به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی- ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳ توسط این سازمان به فروش رسید.»

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • چرا بازارگردانی به بورس و فرابورس واگذار شد؟
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • تغییر نام استقلال کِی و طی چه مراحلی انجام می‌شود؟
  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد | «خلیج فارس» مقابل اسم آبی ها