Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی از استقرار ۴۲ موکب استان در شهر کاظمین عراق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدمحمدرضا طالبی صبح امروز در ستاد اربعین استان اظهار داشت: در ایام اربعین حسینی 42 موکب استان با زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در شهر کاظمین مستقر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: کارها و اقدامات ستاد اربعین باید به صورت میدانی دنبال و نظارت شود و صرفاً روی کاغذ نباشد.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های ثابت و سیار امدادی خراسان جنوبی آمادگی لازم را برای ارائه خدمات در این ایام داشته باشند تصریح کرد: جلسات کمیته‌های مختلف ستاد اربعین به موقع در استان برگزار شود و مصوبات این کمیته‌ها هم به نحو احسن اجرایی شود.

طالبی عنوان کرد: کوتاهی در زمینه عدم اجرای مصوبات کمیته‌های ذیل ستاد اربعین قابل قبول نیست و عدم اجرای مصوبات و مشکلات پیش روی کمیته‌ها باید در اسرع وقت به ستاد اربعین منتقل شود تا راهکارهای لازم برای حل آن ارائه شود.

آغاز ثبت‌‌نام متقاضیان برپایی موکب اربعین 1401«اهالی اینجا»، روزنوشت‌هایی از بخش بانوان یک موکب اربعینی خاصآغاز فعالیت 145 موکب اربعین حسینی به مناسبت سالگرد شهادت "سردار سلیمانی"

وی تأکید کرد: مسئله حمل و نقل در زمینه جابه‌جایی زائران اربعین از اهمیت بالایی برخوردار است پس باید برنامه‌ریزی‌های لازم در این صورت انجام شود تا زائران ما در این زمینه دچار مشکل نشوند‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه تلاش شود که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به زائرین در شهر کاظمین ارائه شود اضافه کرد: اولین موکب استان خراسان جنوبی برای ارائه خدمات به زائران از 10 شهریورماه به کشور عراق اعزام خواهد شد.

طالبی عنوان کرد: لازم است مشکلات ارتباطی و اینترنتی در سایت کاظمین پیگیری و برطرف شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی از آمادگی 121 کامیون به صورت افتخاری و رایگان برای حمل اقلام و تجهیزات موکب‌های استان خراسان جنوبی به کشور عراق خبر داد و گفت: زیرساخت‌های لازم در سایت استقرار موکب‌های استان در شهر کاظیمن توسط دستگاه‌های متولی در حال انجام است تا مطلوب‌ترین خدمات به زائرین اباعبدالحسین(ع) ارائه شود.

انتهای پیام/ 252/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی شهر کاظمین ستاد اربعین معاون سیاسی موکب استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، فاطمه زارعی امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت، اظهار کرد: پیرو هشدار سطح زرد روز گذشته و به دلیل نفوذ و تقویت فعالیت توده‌های ناپایدار جوی، برای روز پنجشنبه و جمعه هشدار سطح نارنجی صادر می‌شود.

کارشناس مسئول هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از عصر روز پنجشنبه شدت باد و گرد و خاک، رعد و برق شدید، وقوع رواناب، سیلابی شدن رودخانه های فصلی، صاعقه، بارش تگرگ و تشکیل مه در مناطق کوهستانی متصور است.

زارعی ادامه داد: ناپایداری جوی در شهرستان‌های طبس، بیرجند، خوسف، سربیشه، نهبندان، قائنات، زیرکوه، بشرویه، سرایان و فردوس پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به همشهریان توصیه می‌شود از تردد و سفرهای غیرضروری، اتراق در مسیر رودخانه‌های فصلی و مناطق کوهپایه‌ای، کوهنوردی و چرای دام خودداری کنند و همچنین کشاورزان، گلخانه‌داران و دامداران جهت حفظ محصولات باغی و دام خود آمادگی لازم را داشته باشند.

کد خبر 749410

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید
  • نصب کتیبه ها و پرچمهای عزا در حرم مطهر امامین کاظمین (ع)
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی