Web Analytics Made Easy - Statcounter

آینده نیمکت تیم ملی ایران به نتیجه انتخابات 8 شهریور فدراسیون فوتبال گره خورده است...

یک روزنامه ورزشی در خصوص احتمال بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی 2022 قطر گزارشی نوشته است.

به گزارش طرفداری، گزارش روزنامه ایران ورزشی در خصوص احتمال بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی ایران را می خوانید:

اگرچه بازار جنگ‌های گاه غیر منصفانه برای خارج کردن رقبا به راه‌های نه چندان قابل قبول و عرصه اظهارنظر تا نهادهای بی‌ربط به انتخابات فوتبال از جمله کمیته ملی المپیک و مجلس شورای اسلامی کشیده شده است؛ اما هنوز کوره رقابت انتخاباتی برای مجمع فدراسیون فوتبال آنطور که باید و شاید داغ نشده و باید منتظر روزهای ابتدایی شهریور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تعلیق فدراسیون فوتبال هند توسط فیفا آن هم در شرایطی که این کشور باید تنها دو ماه دیگر از جام جهانی دختران زیر 17 سال پذیرایی می‌کرد، مشخص شد فیفا با هیچ کشوری در مورد دخالت نهادهای غیر مرتبط در امور فوتبال شوخی ندارد و حتی اگر لازم باشد میزبان جام جهانی یک رده سنی را هم تعلیق می‌کند تا همه دست‌های غیر فوتبالی از دایره فوتبال قطع شوند.
حالا مشخص شد حرف‌هایی که برخی افراد غیر مرتبط با فوتبال درباره ورود به انتخابات فدراسیون فوتبال ایران و ابطال آن زده‌اند، تا چه اندازه می‌تواند برای ما بار حقوقی و عواقب قضایی داشته باشد.

چه کسی رئیس می‌شود؟

اگر این افراد غیر مرتبط دست از دخالت بردارند و دیگر کلامی درباره انتخابات فدراسیون نگویند (که بسیار بعید است)، باید دید سر و شکل فدراسیون در روز نهم شهریورماه (یک روز بعد از انتخابات) چگونه خواهد بود؟

اگر میرشاد ماجدی رئیس شود، داستان فدراسیون فوتبال بدون کوچکترین تغییری ادامه پیدا می‌کند. شخصیت‌های داستان تغییر نخواهند کرد و همین وضعیت فعلی را خواهیم داشت. بسیار دور از ذهن است که روی نیمکت تیم ملی هم تغییری را شاهد باشیم و سرمربی تیم ملی دراگان اسکوچیچ خواهد بود.

کی‌روش می‌آید؟

اما اگر مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شود، نخواهد گذاشت ما با اما و اگر و تردید و دلشوره راهی قطر شویم. او در جایی گفته به دنبال آن است که تیم ملی با برنامه و نظم و دیسیپلین بالا وارد دوحه شود. رئیس اسبق فدراسیون می‌داند اولین بازی تیم ملی در جام جهانی قطر سخت‌ترین بازی ما است و اگر خدای ناکرده این بازی را واگذار کنیم، کار برای دو بازی آینده و بخصوص بازی با امریکا بسیار سخت خواهد شد.

آنطور که خبر رسیده تاج با حضور اسکوچیچ در جام جهانی موافق نیست و ترجیح می‌دهد مردی روی نیمکت تیم ملی بنشیند که نسبت به بازیکنان شناخت کافی داشته باشد و از مقبولیت لازم میان آنها برخوردار باشد، همچنین نظم تیمی و برنامه گروهی در پلن‌های تاکتیکی را خوب بشناسد و فاصله خطوط تیم در زمان حضور او استاندارد باشد.

گفته شده مذاکراتی هم صورت گرفته و کی‌روش قول داده این بار با گاردی بازتر نسبت به اهالی فوتبال ایران و رقمی غیر قابل باور به ایران برگردد تا در همین زمان اندک باقیمانده تا جام جهانی، تیم ملی ایران را در دست بگیرد (که البته هنوز مذاکرات وارد جزئیات نشده است).

اخبار داغ 

مرگ پایان کبوتر نیست؛ بابک برزویه پر کشید لوکادیا: بی صبرانه منتظرم تا برای پرسپولیس بزرگ بازی کنم؛ ارتش سرخ، از حمایت های شما ممنونم درخواست 10 میلیون یورویی مادر رابیو از منچستریونایتد به عنوان حق کمیسیون روز دوم دادگاه بنجامین مندی | باز شدن پای افرادی جدید به این پرونده

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال نیمکت تیم ملی تیم ملی ایران جام جهانی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که اتحاد کلبا در امارات شرایط چندان خوبی ندارد مهدی قایدی یکی از بهترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود و بر خلاف همبازیانش عملکرد درخشانی را کیلومترها دور تر از ایران و در حاشیه خلیج فارس پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ایرنا، او در جام ملت‌های آسیا نیز یکی از بازیکنان شاخص تیم ملی بود و به عنوان تنها نماینده ایران در تیم منتخب این رقابت‌ها قرار گرفت. این روزها درباره سرنوشت قایدی که با جدایی فرهاد مجیدی از روی نیمکت اتحاد کلبا علاقه‌ای به ادامه حضور در امارات ندارد اخبار زیادی مطرح می‌شود.

یکی از این شایعات حکایت از این داشت که با توجه به واگذاری استقلال، قایدی به ایران باز خواهد گشت و فصل آینده با پیراهن آبی در مسابقات لیگ برتر به میدان خواهد رفت. در این باره باید نوشت بازگشت مهدی قایدی به فوتبال ایران به دور از واقعیت است چرا که اولویت اول این بازیکن حضور در فوتبال اروپا است و در ماه‌های اخیر با چند پیشنهاد از لیگ های مختلف اروپا روبرو شده و قصد دارد فوتبالش را در قاره سبز پیگیری کند.

البته با توچه به اینکه قایدی هنوز قراردادش با تیم الاهلی امارات باقی مانده و او به صورت قرضی راهی اتحاد کلبا شده است باید مدیران الاهلی درباره این بازیکن تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899900

دیگر خبرها

  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • هیئت مصری برای مذاکره درباره اسرا به اراضی اشغالی می‌رود
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است