Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی فارس گفت: دانشجویان بسیجی استان در ایام تابستان درقالب قرارگاه دانشجویی عهد خدمت به مناطق کم برخوردار اعزام شدند.

سعید یوسفی، مسئول بسیج دانشجویی استان فارس دانشجو، در حاشیه بازدید از اردو‌های جهادی دانشجویی این استان در جمع خبرنگاران حاضر شد وگفت: پس از برگزاری قرارگاه عهد خدمت در نوروز امسال و نقش ویژه آن در محرومیت زدایی، قرارگاه دانشجویی عهد خدمت در تابستان با هدف گسترش تعداد دانشگاه‌های فعال در حرکت‌های جهادی و با مشارکت نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی متولی راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یوسفی افزود: مدیریت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان فارس در تابستان امسال در عرصه‌های سلامت، عمرانی، اقتصادی، دامپزشکی، تربیت و آموزش، فرهنگی، کمک‌های مؤمنانه و... ذیل یک قرارگاه اصلی عهد خدمت دانشجویی استانی و بواسطه ۱۴ قرارگاه فرعی در مناطق کم برخوردار استان نقش آفرینی می‌کند براساس پیش بینی‌های انجام شده بالغ بر ۲ هزار دانشجو از استان فارس در ایام تابستان در قالب قرارگاه دانشجویی عهد خدمت به مناطق کم برخوردار اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس دانشجو بیان کرد: در انتخاب عرصه‌های خدمترسانی، نیاز واقعی مردم و منطقه هدف در نظرگرفته شده است.

 


وی با تاکید بر انسجام، تعمیق و ترویج حرکت‌های جهادی برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: اردو‌های جهادی دانشجویی تابستان با شعار «می سازیم تا ساخته شویم» برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی گروه جهادی قرارگاه عهد خدمت مناطق کم برخوردار دانشجویی استان بسیج دانشجویی استان فارس عهد خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان