Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های «کاسپین مهر» در رده بزرگسالان و «ستاره سرخ» در نونهالان در مسابقات فوتبال باشگاههای شهرستان قزوین به قهرمانی رسیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ مراسم اختتامیه و اهدای جوایز مسابقات فوتبال لیگ شهرستان قزوین عصر سه شنبه در استادیوم ورزشی شهید رجایی قزوین برگزار شد.

ولی صفارها رئیس هیئت فوتبال شهرستان قزوین در خصوص مسابقات فوتبال برگزار شد اظهارداشت: فینال مسابقات فوتبال این شهرستان در دو رده بزرگسالان و نونهالان برگزار شد و تیم های برتر شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مسابقات رده سنی بزرگسالان با حضور شش تیم از یک ماه گذشته آغاز شد که بازیها به صورت گروهی انجام شد.

صفارها تصریح کرد: در فینال این رقابتها در بزرگسالان تیم «کاسپین مهر» به مقام قهرمانی رسید و تیم «اوژن» نایب قهرمان شد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان قزوین یادآورشد: در مسابقات فوتبال باشگاههای شهرستان در رده نونهالان که با حضور هشت تیم در دو گروه چهارتیمی برگزار شد در فینال دو تیم «ستاره سرخ» و «ستاره شهر« با هم روبرو شدند.

وی اضافه کرد: در این بازی ها در رده نونهالان تیم «ستاره سرخ» قهرمان باشگاههای شهرستان شد و تیم «ستاره شهر» به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.  

صفارها یادآورشد: مسابقات فوتبال جذابیت های خاص خود را دارد و در رده بزرگسالان کسانی هستند که در گروه جوانان بودند که نشان می دهد در بخش تیم های پایه موفق بودیم و جوانان بخوبی استعدادیابی شده و برنامه ریزی ها نتیجه داده است.

وی بیان کرد: بازی های  فوتبال در رده های سنی با  حضور 10 تیم در حال برگزاری است و امیدواریم در بزرگسالان هم این تعداد تیم را در سال های آینده تشکیل دهیم و مسابقات با کیفیت بالایی برگزار شود.

صفارها در خصوص برنامه هیئت در حوزه استعدادیابی هم اظهارداشت: برنامه استعدادیابی در دو دوره انجام شد که هم در حین بازی و کارشناسان بازیها را ارزیابی کردند و یک سری هم در  فستیوال هایی که برگزار می شود تیم ها نفرات منتخب را شناسایی و اعزام می کنند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان قزوین اضافه کرد: بر اساس شاخص های فدراسیون این افراد در دوره های استعدادیابی انتخاب شده و بر اساس آیتم های استعدادیابی به مسابقات کشوری معرفی می شوند.

وی در خصوص مشکلات هیئت نیز گفت: در بخش سخت افزاری کمبودهایی داریم برای نمونه در حال حاضر فقط زمین شهید رجایی برای مسابقات و تمرین هیئت قابل بهره برداری است که امیدواریم شرایطی ایجاد شود تا از سایر زمین ها هم استفاده کنیم  چون مسابقات استانی هم آغاز می شود و باید مراقب باشیم این زمین درست نگهداری شده و همواره آماده برگزاری مسابقات باشد.

صفارهای در خصوص اولویت های هیئت در سال جاری هم اظهارداشت: برگزاری فینال مسابقات شهرستانی و مسابقات فوتسال از اولویت های امسال است و تلاش می کنیم در ماه رمضان بتوانیم آن را به پایان برسانیم و در فوتبال هم برنامه داریم تعداد  بازی ها بیشتر شود. 

در پایان این رقابتها کاپ قهرمانی و مدال تیم  های برتر به بازیکنان اهدا شد.

همچنین از داوران مسابقات و نیز مربیان تیمها تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان قزوین باشگاههای شهرستان مسابقات فوتبال شهرستان قزوین برگزار شد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت

ایسنا/یزد سرپرست فرمانداری مهریز ضمن اعلام آمادگی مهریز برای تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی، اظهار کرد: شهرستان مهریز با توجه به این که ورزشکاران بسیار خوبی در حوزه فوتبال ساحلی دارد، آماده تیم داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است.

احمد آخوندی امروز، ۷ اردیبهشت در نشست به مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، افزود: به دنبال مذاکرات صورت گرفته، امتیاز تیم صدر شیمی به مهریز انتقال یافت.

وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت ورزشکاران بومی، امسال این باشگاه در مسابقات فوتبال ساحلی حضور پیدا کند.

آخوندی با اشاره به اولین مسابقه این تیم در روز ۲۴ اردیبهشت ماه در شهرستان مهریز، گفت: امروز نمایندگان فدراسیون بازدیدی از مجموعه ورزشی خواهند داشت و نواقص رفع خواهد شد.

سرپرست فرمانداری مهریز خاطرنشان کرد: امیدواریم ورزش‌های مزیت‌دار شهرستان تحت عنوان یک باشگاه صاحب نام در مسابقات ملی و بین‌المللی شرکت پیدا کنند و شاهد پیشرفت ورزش مهریز در این زمینه باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت