Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد رضا خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین با اشاره به اقدامات انجام شده در مدیریت سیلاب‌های اخیر توسط این شرکت عنوان کرد: با اعلام حالت فوق العاده در مناطق سیل خیز شهرستان سیرجان ۱۰ نفر نیروی انسانی بهمراه ۳ دستگاه خودروی سبک و ۳ دستگاه ماشین آلات راه سازی در مناطق مختلف شهرستان حضور یافتند تا نسبت به عبور سیلاب از مجرای طبیعی به مردم بخش‌های مختلف شهرستان کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهر زمین، دکتر محمد رضا خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین با اشاره به اقدامات انجام شده در مدیریت سیلاب‌های اخیر توسط این شرکت عنوان کرد: با اعلام حالت فوق العاده در مناطق سیل خیز شهرستان سیرجان ۱۰ نفر نیروی انسانی بهمراه ۳ دستگاه خودروی سبک و ۳ دستگاه ماشین آلات راه سازی در مناطق مختلف شهرستان حضور یافتند تا نسبت به عبور سیلاب از مجرای طبیعی به مردم بخش‌های مختلف شهرستان کمک کنند. وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های معین اقتصادی شهرستان سیرجان در سیلاب اخیر اظهار داشت: در راستای مسوولیت‌های اجتماعی شرکت سنگ آهن گهر زمین، بعد از فروکش نمودن بارندگی، این شرکت با اعزام ۱ دستگاه بولدوزر، ۳ دستگاه لودر، ۴ دستگاه کمپرسی، یک دستگاه گریدر، بیش از ۵ دستگاه خودروی سبک وهمچنین با اعزام بیش از ۳۰ نفر نیروی انسانی به صورت شبانه روزی، در دوشیفت همچنان در امر خدمات رسانی به مردم در شهرستان سیرجان وظایف خود را به خوبی انجام دادند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شرکت سنگ آهن گهر زمین افزود: دستگاه‌های مذکور در بخش‌های مختلف شهرستان اعم از پاریز، زیدآباد، گلستان و بلورد با هماهنگی ستاد بحران شهرستان در اختیار بخشداران و دهیاران مختلف جهت آوار برداری منازل مسکونی و همچنین بهبود سیل بند‌ها و ترمیم راه‌های روستایی قرار گرفته است.   دکتر محمد رضا خضری پور خاطرنشان کرد: ما دین دار مردم سیرجان هستیم و ان شاءالله با کمک به مناطق سیل زده، تا پایان بحران سیل پای مردم این شهرستان می‌ایستیم و تا بهبود شرایط این مناطق را ترک نمی‌کنیم.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گهر زمین گهرزمین سنگ آهن سرمایه سرمایه گذاری شهرستان سیرجان مختلف شهرستان شرکت سنگ آهن ۳ دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی

آخوندی با بیان اینکه بیشترین خسارت ناشی از سیل در ۴۸ ساعت گذشته به راه‌های مناطق شهرستان زیرکوه و بخش ماژان خوسف وارد شده|، گفت: زیرساخت‌های آب، حوزه کشاورزی و عمران شهری نیز دچار آسیب شده و به تعدادی از قنوات هم خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه در برخی جاده‌ها همچنان آب شستگی اطراف آن و زیر جاده‌ها براثر سیلاب وجود داردافزود: به مردم و رانندگان توصیه می‌شود در صورت عبور در جاده‌های این مناطق بویژه راه‌های سمت قاین به حاجی آباد به دلیل نشست جاده در برخی مناطق مسیر مراقب باشند و از تردد در حاشیه جاده‌ها خودداری کنند تا دچار مشکل نشوند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی همچنین با بیان اینکه طبق برآورد‌های اولیه حدود ۳۰۰ دام هم دراین مدت تلف شده اند، افزود: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز تا فردا هم به دلیل اشباع خاک و عدم نفوذ در آن، احتمال وقوع رواناب و سیلاب در برخی مناطق استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی در این مدت گزارش نشده، گفت: با توجه به اطلاع رسانی به موقع و همکاری و همراهی مردم، عشایر و روستائیان از حجم خسارت‌ها تا حدودی کاسته شده، اما ضروری است همچنان مردم به هشدار‌ها توجه کافی داشته باشند و از تردد غیر ضرور خودداری کنند تا دچار آسیب نشوند.

آخوندی همچنین از شرایط نسبتا آرام پس از سیلاب در منطقه خبرداد و افزود: ایجاد ایمنی نسبی و ارزیابی خسارت در دستور کار دستگاه‌ها و ستاد مدیریت بحران استانداری قرار گرفته تا در اسرع وقت میزان خسارت‌های ناشی از سیل به بخش‌های زیرساختی استان برآورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه