Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل اسبق کمیته ملی المپیک گفت: مسئولان کمیته و وزارت ورزش شرایط را طوری فراهم کنند که انتخابات برگزار شود چون عدم برگزاری لطمه شدیدی به پیکره ورزش می‌زند

بهرام افشارزاده می گوید کاندیداهایی که توانایی ندارند، در کمیته ملی المپیک انصراف بدهند.

به گزارش طرفداری، بهرام افشارزاده در خصوص انتخابات کمیته ملی المپیک به تسنیم گفت:

اعتبار کمیته‌های هر کشوری بستگی به برنامه‌ریزی دقیق کارهای اجرایی دارد و با توجه به کرونا و مشکلاتی که به وجود آمده بود، انتخابات کمیته ملی المپیک به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد:

به نظرم با توجه به اینکه ریاست کمیته ملی المپیک اعتقاد دارند که انتخابات حتما برگزار شود به نظرم وزارت ورزش و فدراسیون‌ها با همبستگی نسبت به انتخابات همت کنند تا هر چه زودتر این کار انجام شود. چون بازی‌های آسیایی چین و بازی‌های المپیک پاریس پیش‌رو است و عدم برگزاری انتخابات یک جبران غیر قابل تصوری را به نتایج کاروان ایران در بازی‌های آسیایی و بازی‌های المپیک وارد خواهد آورد.

دبیرکل اسبق کمیته ملی المپیک تصریح کرد:

از این طرف هم IOC در هر صورت انتظار دارد کمیته‌های ملی المپیک و فدراسیون‌های ملی خودشان کارهایشان را حل کنند. رئیس فدراسیون هم باید آگاهی نسبت به مسائل بین‌المللی داشته باشد و ارتباط بسیار نزدیک با روسای فدراسیون‌های بین‌المللی، کنفدراسیون آسیایی و ارگان‌هایی که تصمیم‌گیرنده هستند در جهان داشته باشد که بتواند خودش مشکلاتش را حل بکند البته این نیست که واقعا کمیته المپیک و وزارت ورزش اقدامی نکنند ولی به نظر من پایه اصلی حل مشکلات هر فدراسیونی خود رئیس فدراسیون است.

وی افزود:

رئیس فدراسیون باید بداند که این منابع مالی از نظام جمهوری اسلامی ایران است و به هر صورت امکاناتی که وزارت ورزش و کمیته المپیک در اختیار گذاشته شخصی نیست  و باید یک کار اساسی برای آن رشته ورزشی انجام بدهند. آنها صاحب خانه نیستند و یک اجاره نشین هستند و باید خوب عمل کنند و در این اجاره نشینی که اگر خواستند به کس دیگری اجاره بدهند با رغبت باید بروند.

افشارزاده تصریح کرد:

تعویق  انتخابات کمیته ملی المپیک لطمه شدیدی به پیکره ورزش و پیکره بازی‌ها و برنامه‌ریزی برای آینده و حیثیت کمیته ملی المپیک خواهد زد. با همکاری که الان بین وزارت ورزش و کمیته المپیک وجود دارد، انشاءالله در ششم شهریور در مجمع عمومی انتخابات کمیته به نفع مطلوب انجام شود.

پیشکسوت ورزش کشورمان تاکید کرد:

من خواهش می‌کنم که از این هشت نفری که کاندیدای ریاست کمیته ملی المپیک شدند کاندیداهایی که واقعا توانایی لازم را در خودشان دیدند شرکت کردند و بررسی بکنند که آیا می‌توانند این کار بسیار سنگین را قبول کنند یا خیر. اگر نامزدی دید که این توانایی‌ها را ندارد در روز مجمع کنار برود تا رای‌ها شکننده نشود، به هر صورت آبروی کمیته المپیک و وزارت ورزش به انتخابات کمیته ملی المپیک مربوط می‌شود. به نظرم خالصانه و مخلصانه فدراسیون‌ها و ارگان‌هایی که عضو مجمع هستند باید با همبستگی و بدون مشکلات شخصی و حب و بغض و کینه توزی در این انتخابات شرکت کنند.

وی گفت:

مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش شرایط را طوری فراهم کنند که انتخابات انجام شود چون عدم برگزاری لطمه شدیدی به پیکره ورزش و قهرمانانی که زحمت کشیدند، خواهد زد. امیدوارم با تدبیر این دو نهاد، افرادی که کاندیدا هستند موفق شوند و بتوانند سکان ورزش و کمیته ملی المپیک را به دست بگیرند و با همکاری وزارت ورزش آینده خوبی را برای ورزش ایران رقم بزنند.

اخبار داغ 

مرگ پایان کبوتر نیست؛ بابک برزویه پر کشید لوکادیا: بی صبرانه منتظرم تا برای پرسپولیس بزرگ بازی کنم؛ ارتش سرخ، از حمایت های شما ممنونم درخواست 10 میلیون یورویی مادر رابیو از منچستریونایتد به عنوان حق کمیسیون روز دوم دادگاه بنجامین مندی | باز شدن پای افرادی جدید به این پرونده

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخابات کمیته ملی المپیک لطمه شدیدی کمیته المپیک وزارت ورزش فدراسیون ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس